ik heb hier al eens eerder een topic geopend over mijn bruidsboeket waar ik om tips vroeg. Veel van jullie misten toen nog iets bij het boeket. Ik heb alle tips verzamelt en ben aan de slag gegaan. Dit is het resultaat. Wat vinden jullie er van?? Bekijk bijlage 230505
Die groene bladeren vindt ik te groot....wel vindt ik het lichtgroen en roze van de bloemen prachtig!
vind je het erg als ik je idee pik ik trouw de 23 en moet nog een bruidsboeket en dat nog niks gevonden wat ik mooie vond ....
Heel mooi! Deze kleuren gaan wij ook ongeveer aan houden! Vind de groenbladeren een beetje groot....lijken de aandacht wat af te leiden van de bloemen...misschien iets kleiner? Maarre.....heb je dat zelf gedaan???
Ik denk dat het erg persoonlijk is. Bij mijn vorige topic waren er ook mensen die hem (alleen het middenstuk) mooi vonden, anderen vonden bladeren er bij mooier.. Maar ik vraag natuurlijk naar jullie mening, en ik waardeer het erg als je eerlijk bent, of je het mooi vind of niet
Nou ik vind het boeket echt prachtig hoor! En dat groen erbij ook, alleen wat te groot Maar heb je het echt zelf gemaakt? Welke heb je gebruikt? (hehe, die van mij staat in juli gepland en moet de bloemen nog regelen )
ik zal vanavond eens een foto laten maken als ik het boeket vast hou, misschien lijkt het dan ook nog weer anders. En ik kan de bladeren altijd nog wat kleiner knippen, dus dat is geen probleem. Het zijn zijdebloemen!
Niet aan die groene bladeren gaan knippen hoor, dat is zonde. Ik denk dat het al heel anders toont al je de foto van een andere kant maakt. Als je het boeket vast hebt (ik lees net dat je daar een foto van gaat maken) Ik vind zelf de roze roos een beetje erg middenin 'geprikt', maar dat kan ook zo lijken omdat de foto van bovenaf is genomen. Ik ben benieuwd naar je andere foto.
Leuk Ik vind dat groene blad zo groot juist leuk! Ik heb onze bloemen ook zelf gedaan, maar werd op het laatst toch nog haast haast hahaha
hier ben ik het mee eens een grote bloem supergaaf gedaan belangrijkste is natuurlijk wat je er zelf van vind smaken verschillen nu eenmaal zo erg
Ik met achtergrond als Bloemiste vind hem mooi! Een biedermeier boeket out of the box. door de grote rand met bladeren. Lekker fris maakt het en de zachte kleuren springen eruit zo!