Wij zijn vrijdag terug gekomen van vakantie en nu heb ik een muis in de keuken.. :x Wat kan ik doen dat dat beest zo snel mogelijk weg of dood is?? Hij zit in de keukenkastjes.. Mijn man heeft al onder de keuken gekeken maar daar hebben we hem niet gezien.. In de kastjes ook niet maar er liggen keuteltjes en hij eet al mijn bakjes op.. Gatver ik vind het zooooo vies ik durf zowat geen kastje meer open te doen straks kom ik hem tegen..
vies he! Hier hadden we ze ook toen we het huis kochten.....je kan idd een diervriendelijke kopen...of gewoon een die de muis dood. Je hebt ook gif maar dat lijkt me niet zo verstandig in de keuken.. sterkte hahahah
Muizen zijn nooit alleen dacht ik, en ze jongen als gekken! Ik heb zelf in een huis gewoond waar ook muizen zaten en wij gebruikten van die rode bakjes met korrels (te koop bij Kruidvat ed), de muizen eten de korrels en ze gaan dood en drogen uit (gaan dus niet stinken)
Hahaha.. hier nemen de katten ze weleens mee.. Ik vang ze altijd met een bakje en zet ze buiten. Zijn net hamstertjes, supercute! (maar een plaag als ze voortplanten)
Een klem zetten. Voor je het weet heb je een complete muizenfamilie in je huis. Die krengen plantem zich razemdsnel voort.
wij hebben een tijdje muizen gehad, eerst met muizenklemmen ze gevangen, maar toen bleek er elke dag 1 in te zitten dus er waren veel. bij ons kwamen ze via buiten in de kelder en zo in huis. mijn man heeft alle gaten daar dicht gemaakt en we hebben ook gif doosjes gehad. want we hadden echt veel. uiteindelijk ook op zolder enzo. maar na dat gif nooit meer een muis gezien. later hoorde ik dat bijna iedereen in dit dorp wel eens muizen heeft. wij wonen vlak bij het platteland, en die veldmuisjes komen overal naar binnen. dat het schoon is in je huis maakt niet uit.
Klem zetten met pindakaas. Grote kans dat ze met de hele familie je schone warme huisje zijn gaan betrekken. Best mogelijk dat ze ook verder in je huis zitten. Bij mn ouders muizenplaag gehad, echt te ranzig. Ze piezen waar ze lopen. Waren de kledingkast in gegaan, alles onder gezeken, plekken op de vloerbedekking, tussen de opgeslagen babykleertjes enz. Ze slopen echt alles. Dus zou er zo snel mogelijk wat aan doen want ze jongen als een gek. Bij mn ouders op een gegeven moment 5x per dag muis in de klem. In het begin klapte de val zelfs nadat mn vader hem net had gezet en zich omdraaide om weg te lopen.
je hoef niet vies te zijn hoor ik heb ook een muid gehad die kwam hier omdat onze dochter nogweleens met koekjes strooide ' jaja en toen hebben we een kat aangeschaft raad eens muis weg en ja we hebben de kat gehouden (logisch)