speelgoed ligt hier nog prima op de grond. Gister stof gezogen dus vandaag lekker niet. Man moet vaatwasser nog doen koelkast, keuken en kelder heb ik net gedaan. Wc nog even ergens vandaag en ook al 1 was gedraaid en opgehangen en 1 was gedraait en in de droger. En dat alles met klote rugpijn en ook naar fysio geweest. Vind dat ik alleen nog even wc doe en wat in de droger zit opvouw vandaag en dan vind ik het wel prima. Boven moet nodig maar dat redt ik nu simpelweg niet , als ik boven ben ben ik al klaar. dus manlief krijgt ook de was in de kasten leggen er nog even bij vandaag.
Koken vind ik dan wel weer leuk. Al is het alleen al omdat mijn man er altijd zo blij mee is als ik wat lekkers heb klaargemaakt. Maar als ik de vloer heb gedweild ziet ie daar niks van! Wel probeer ik het nu elke dag nét wat schoner en netter te maken dan de dag ervoor... Op een gegeven moment moet het dan toch wel goed bij te houden zijn, hoop ik
Ik niet maar boodschappen doen wel aangezien de c1000 hier 15 kassas heeft en er altijd maar 2 open zijn terwijl het altijd stervensdruk is
Ook ff wat lekkers voor mn kittens halen Simba is eergisteren van het balkon gevallen, gelukkig heeft ie niks ernstigs maar mag wel even wat lekkers
eten koken, jamoet zo de kiprollade aan zetten afwas net al een groot gedeelte gedaan dus als de rollade opstaat die nog ff afmaken, verder ruim ik maar langzaam een beetje op vandaag Boodschappen vind ik ook altijd zo rot.blegh
Jep, aanrecht is een regelrechte troep, was moet ik nog ophangen, ligt nog strijk en moet ook nog koken. Vind koken heel leuk om te doen als ik alle tijd heb en mn aandacht alleen daar op kan richten. Maar...dochterlief loopt hier ook rond en ie is haar middagslaap er definitief uit aan t gooien, maar nog wel hondsmoe. De middagen zijn hier op t moment suuuuupergezellig.... Dus denk dat we snel een cadeautje voor oma gaan schilderen en dat dan de televisie aangaat.
Dus ik heb spitskool met ham op het menu staan, gekruide aardappelpartjes maar ben vervolgens het vlees vergeten om uit de vriezer te halen. Zal ik een pak spekjes erbij bakken of is de ham in de spitskool voldoende? Of zal ik er maar vissticks bij bakken? Defrosten is al geen optie meer...
Momenteel heel herkenbaar. Sommige dagen heb ik echt poetsdrang, andere dagen helemaal nergens zin in en ben ik niet vooruit te branden..
Ik heb heel fanatiek de koelkast van binnen gepoetst en de voorraadkastjes, nadeel overal zwerft nu iets.. En dan moet ik nog zuigen en eten koken ik heb iedee dag tijd tekort.. Misschien toch eerder opstaan 06.00 maar ofzo
Ik heb net met hele frisse tegenzin een week was weg gestreken en gevouwen en man is vrij dus die gaat gelukkig zo koken! Ik heb ook nergens zin in en ga het liefste nu naar bed!
Hier is het toch nog wat geworden. Wasje gedraaid, was opgevouwen, beneden spinnen gejaagd, ramen gezeemd binnen en buiten, gepoetst, toilet gedaan, kattenbak verschoond en stof gezogen. Nu zitten mijn voeten weer helemaal vol vocht, dus een goed excuus om ze op de leuning van de bank neer te leggen . Maar niet voor lang, zometeen stamppot rauwe andijvie koken. Morgen komt het dweilen wel weer, en het schoonmaken van de koelkast.
Hier is het boven 1 grote vieze puinzooi, er is iemand bezig onze zolder te isoleren en aftimmeren, dus de eerste verdieping staat bom vol en ik kan er dus niet schoonmaken. Beneden doe ik ook alleen maar omdat het moet want de energie ontbreekt me en ik heb zo'n last van mijn bekken. Het helpt ook niet dat het resultaat na een half uur verdwenen is door 2 ruiende katten en een kleine meid die er nog een zooi van maakt, haha
Hahaha Nou, voordat mensen denken dat ik alleen maar een smeerpoets ben: dat valt ook wel weer mee hoor! maar schoonmaken staat niet bovenaan op mijn prioriteitenlijstje, inderdaad