Soms heb ik ook geen zin, maar ben een vreselijke poetsmiep dus ik poets echt wel elke dag opnieuw.. Zucht.. Wil niet weten hoe erg het wordt met nesteldrang
Ik heb zelfs de luxe dat mijn zoontje 2 dagen naar het KDV gaat in de week maar door de harde buiken en nu ook 3 hechtingen in mijn been sinds dinsdag kom ik echt niet vooruit. Wassen en strijken lukt me prima, doe gewoon zittend strijken. Stofzuigen en dweilen ook nog wel. En 1 x in de week komt een vriendin op de koffie dan tilt ze de stofzuiger naar boven, dan doe ik dat en zij maakt dan thee enzo! En later weer naar beneden tillen! Ideaal! Maar de vaat omg 3 dagen nu bah! Ik vind het vreselijk, de koelkast en gasfornuis moeten allebei gebeuren maar lang staan lukt niet, bukken ook niet bah!
En vandaag heb ik weer exact hetzelfde gevoel als gisteren Ik HAAT poetsen! *insert-moppersmurf-attitude* Zal alvast maar beginnen aan het aanzetten van de vaatwasser, wasmachine en het eten voorbereiden - anders wordt het nooit wat met mijn dag.
Hebben jullie trouwens ook dat het meer voldoening geeft om iets wat echt duidelijk lang niet is gebeurd schoon te maken? Haha, daarom vind ik dingen bijhouden dus ook niet zo leuk. Ik weet dat het makkelijker is om dingen bij te houden hoor... Maar als iets van 'vies' naar 'blinkend' gaat dan heb ik meer het gevoel alsof ik écht iets heb gedaan. Of is dat nou zo raar hehe.
Ok, ik dacht dus dat dat raar was omdat de meeste mensen die ik ken niet lang wachten met iets opnieuw doen en het echt veel en vaak bijhouden. Maar dan heb ik niet het gevoel alsof ik niks heb gedaan. Van de andere kant is iets poetsen wat lang niet is gebeurd wel weer veel inspannender (vooral met mijn buik nu, lol).
Ik voel een wedstijdje op komen Hahaha Hoe schoon is jou, woonkamer keuken badkamer... Ik heb gisteren heel de dag bezig geweest toen was wat Minder weer hoef Vandaag enkel nog de was te doen buiten hangen Miss als ik zo nog zin heb effe de ramen zemen...
Goed idee, ik ga ook ff een wasje draaien nu het zonnetje zo lekker schijnt. Scheelt weer in de droogkosten
Heb mezelf al geschopt vandaag. Alles ff snel gedaan, moet allen nog een was ophangen en de vaatwasser uitruimen. Ik sta echt in de vakantie stand geloof ik. Liefs doris