Wie kan me helpen en weet hoe ik opgedrukte plaatjes van kleding afkrijig zonder de kleding hierbij te beschadigen, gaat hier om bedrijfslogo van een uitzendburea, kleding is nieuw, maar hij werkt nu voor een ander, dus niet zo netjes om het reclame voor een ander te lopen, evenals voor een overal. Ik heb GEEN naaimachine en ben niet handig met naald en draad dus er iets overheen maken is geen optie ( al geprobeerd maar ziet er erg lelijk uit)
Hmm zou iemand dat een probleem vinden dan? Ben bang dat je het altijd wel blijft zien... Als je het er uberhaupt al af krijgt... Misschien dat er wel handige middeltjes voor zijn....?
Kleding bestellen waar wij onze bedrijfskleding eerst altijd lieten drukken, na 5x wassen was het eraf... Ik denk niet dat je het er goed afkrijgt. Het kan wel wat vervagen in de wasmachine maar ook niet veel.. Als je er met een hele hete strijkbout overheen gaat wil het ook nog wel eens loslaten maar het wordt er dan niet mooier op.
Nou dit is echt wle kwalitatief goed, ik bad ook een broek met verenigingslogo dag is er idd na een paar keer wassen al af.. Maar dit..
Ik denk dat je de opdruk er wel afkrijgt met warm strijkijzer, wel even keukenrol ertussen anders zit hetbaan je strijkijzer maar denk dat je het in de stof altijd blijft zien. Wat je dan misschien wel kunt doen er iets anders overheen drukken, bij action, en ook wel duurder bij hema enz, heb je transfer papier, om iets op kleding te drukken/ strijken.