Hahahaha getverderrie! Ik zou ook staan griezelen als hij dat zou doen! Dentastik erin, tandenborstel erover en geen likken!
Gatverdamme!!! En vooral dat je er ook nog 'slobber slobber' bij zet. Ben al enorm visueel ingesteld, dus dat geluid kan er ook nog wel bij....
He jasses! Maar als je hond vaker van dat soort spul staat te snacken kan het zijn dat ie bepaalde tekorten heeft.
Volgende keer een lezerswaarschuwing voor zwangeren met een zwakke maag haha :') te ranzig voor woorden haha!!!
Hahahahahah, heerlijk verhaal, vind het helemaal niet erg dat je ven deelt met ons, moest er even heel hard om lachen en zit nog steeds met glimlach dit te typen
Getver zeg! Nooit van gehoord dat honden dat deden... Ieuw! Kan me je verontwaardiging goed voorstellen.
hihihih mensenpoep nog niet meegemaakt gelukkig. haar eigen drollen wel eens toen ze nog op andere brokken zat. huidige hond houd zich nu erg netjes wat betreft eten van poep. onze vorige honden daar in tegen. we hadden ook nog katten en die honden vlogen er dan op af alsof de kattenbak de mc Donalds was. ielllll
De hond van mn ouders dronk mn dochter dr plasje op en at daarbij ook dr wc papiertje. Mijn hond heeft een poepje gesnaaid hahahahaha