Herkenbaar... Hier ging de hond standaard naast ons zoontje zitten als hij op het potje zat. Bij poep kreeg ik niet de kans om zijn billen af te vegen of hond was al aan't likken... Plas idem dito. Kreeg ik wel de kans om het in het toilet te doen, likte ze het potje helemaal droog als ik het terugzette Hebben het aan de dierenarts gemeld: hond ziet onze kinderen als haar pups. Soort moedergedrag... Maar 't is zo walgelijk!!
In paardenpoep weet ik dat er dingen zitten die ze nodig hebben. Maar in onze? Bij onze oudste bleef hond ook van de luiers af, maar nu moet de poepluier ook rechtstreeks buiten in de container. Want zit hij per ongeluk eens in de vuilbak binnen, krijgt ze die ook open om de luier eruit te halen en de poep op te eten...
Ieuwww.. rillltttt.... Bedankt voor de waarschuwing, nu weet ik wat mij mogelijk te wachten staat....
Ik heb de vraag over tekorten destijds ook gesteld aan de dierenarts/assistenten en op de hondenschool aan de gedragsdeskundigen en zij gaven aan dat er ook honden zijn die het gewoon lekker vinden. Wij hebben tekorten nooit na laten kijken maar zowel met kvv, geperste brok als dieetbrok eet onze hond (als ze de kans krijgt) poep. Gelukkig blijft ze eraf als ik 'bah' zeg maar het blijft minstens zo verleidelijk als een stuk kip.
Whoehahahahahaha!!! Gelukkig doet mijn hond dat niet. Maar die vindt het heeeeeeerlijk om in rotte vis, kadavers van konijnen en verse paardenscheit te rollen. Rillllllll