ik wil een goed fotobewerkings programma kopen omdat ik het leuk vind foto's te maken en te bewerken... maar welke koop je dan? Welke is het meeste waar voor zijn geld enz.... tips? ervaringen? Meningen? Wil het zo gaan bestellen zodat ik het morgn in huis heb (zit in ziektewet en vriendje is t/m vrijdag van huis) verveling heerst!
Hey BB, Op internet staan ook aantal gratis goeie. (goeie gratis?) Ik weet zo niet welke (gebruik zelf altijd photoshop.com > Photoshop Express Editor | Photoshop.com maar die is beperkt) maar die had ik toen van verzamelsite via google afgeplukt waar dus meer op stonden. Succes
welke versie? want zag dat er veel zijn..... bij bol.com wijzen ze me meteen naar deze; maar is de nieuwste en dus duur.... Adobe Photoshop Elements 10-software bol.com | Adobe Photoshop Elements 10 - Nederlands / WIN / 1 licentie, Adobe | Computer...
Ik gebruik Gimp. Moet ook nog ergens op m'n externe schijf photoshop hebben, maar die gebruik ik dus nooit meer.
is bij paint shop pro de versie nog van belang? En is het handig die cdrom met externe lessen erbij te nemen? en uhmz is paint shop pro nl? Want dat is voor mij toch wel handig hihi ben in EN niet zo goed