Gatverdarrie.. vreemdgaan in vriendengroep

Discussie in 'De lounge' gestart door Gemma79, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL

Ze hebben 4 jaar lang de kans gehad om het te vertellen...

2. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Knap van je man!
    Ik denk dat ik het persoonlijk niet direct zou kunnen zeggen, maar ik zou hints gaan geven aan het slachtoffer.
    In de trend van goh waar is je partner? Oh ik meende hem net daar en daar te hebben gezien... Dan is het aan het slachtoffer om hierover na te denken.

3. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    En als hij er dan eindelijk achterkomt dan vóelt hij zich toch een partij dom. Want degene die hem al die hints gaf die wist het al die tijd al. Waarom zou je het niet gewoon direct zeggen in plaats van zo'n man zo te laten bungelen.

Petje af voor je man TS, dat is tenminste een man met ballen.

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Wat goed van jou vriend! En laat de rest van die eikels maar doen en zeggen wat ze willen. Ze waren zelf allemaal te LAF om er iets tegen te doen. Eén ding is zeker: Als dat mijn vrienden waren en ik hoor dat ze al VIER JAAR wisten dat mijn partner vreemdging, dan zou ik ze echt nooit meer hoeven te zien. Wat heb je aan zulke lui? Dat zijn toch geen vrienden? Dat zijn kroegmaten, meer niet. Leuke jongens voor op feestjes.

Bah bah bah.

5. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL
    Dankje!
    Ik denk er net zo over.
    Alleen jammer dat de rest van die zogenaamde "vriendengroep" nu allemaal boos op hem zijn.
    Want de een had het aan de ander verteld en bla bla bla.
    Dus mijn man kwam het als laatste ter ore en die heeft het aan het slachtoffer verteld.
    Nu is iedereen boos omdat hij hen verraden heeft...
    Hoe stom kun je zijn?!!!
    Om wie gaat het nou invredesnaam????
    En...hoe wou je jezelf een vriend noemen als je zoeits voor je houdt??

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    HAHAHAHA Verdiende loon!

7. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ze zeggen toch wel eens dat je elkaar kwijt raakt op dezelfde manier als waarop je elkaar gekregen hebt??

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Denk hier eens over na: Waarom zijn ze boos? Omdat hij hen verraden heeft? Je kunt alleen iemand verraden als ze iets doen wat niet in de haak is. Ze zijn waarschijnlijk boos omdat nu uitkomt dat zij al die jaren hun bek niet hebben opengetrokken en dat het slachtoffer hen dat gaat verwijten. Maar dat wil OOK zeggen dat ze zelf vinden dat hen wat te verwijten valt, anders zouden ze niet boos zijn.

In andere woorden, ze weten dondersgoed dat zij zelf fout zijn geweest al die jaren en dat als het slachtoffer boos is op hen, dat dat terecht is. Alleen het is best menselijk om in geval van schuld altijd iemand anders de schuld te geven. Helaas is dit de man van TS.

Ja.... OF ze zijn boos omdat ze eigenlijk de vreemdgaande vriend hebben verraden. En in dat geval hebben ze destijds al een keuze gemaakt wiens vriend ze zijn. Ze hebben hem namelijk al 4 jaar beschermd. En dan zijn ze nu dus bang dat de vreemdganger boos wordt op hen, dat zijn geheim is doorverteld. Sja... Dan hadden ze het niet door moeten vertellen.

Maar goed.... Dit waait wel over. Je leert hier wel van wie zijn echte vrienden zijn. Het slachtoffer helemaal. Maar ik denk dat jouw man bovenaan zijn lijst staat!

9. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Nooit gehoord en ik snap hem ook niet helemaal....

10. Dana

Dana Niet meer actief

inderdaad, dat gebeurt vaak, ik heb ook respect voor je man en ik vind het sneu voor hem dat hij, omdat hij eerlijk is, alle ellende over zich heen krijgt. dat is toch de omgekeerde wereld?

11. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    lekkere vrienden dat ze boos zijn dat er verteld wordt dat er een vriend bedrogen wordt.. nou dat zouden mijn vrienden niet hoeven zijn.. dan ben je toch eerlijk tegen elkaar??

en 4 jaar.. kom op.. dan hak je de knoop toch een keer door?? of ga samen verder of stop ermee..

12. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Zoals al eerder genoemd, respect voor jouw man. Inderdaad een man met ballen! Heel goed van hem dat hij het heeft verteld, en onwijs laf van de rest. En dat noemt zich dan vrienden? Walgelijk!

13. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Ik kan alleen maar petje af voor je man zeggen dat is pas een echte vriend!!

Ik heb helaas zelf in de situatie gezeten dat ik bedrogen ben door mijn ex. En ongeveer de hele vriendengroep wist ervan. En een vriendin heeft het aan mij verteld! Wat een opluchting en voel je je dan ook bedrogen door die andere zogenaamde vrienden....

Dus ik kan alleen maar zeggen van stel dat je zelf in die situatie zit dan ben je toch ook blij als iemand je de waarheid verteld en dat je je niet voor de gek gehouden voelt door ook nog eens je vrienden..

14. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    heel knap en goed van je man dat hij het wel verteld heeft! ik heb zelf lang in zo'n leugen moeten leven omdat niemand zijn mond open deed. Daarom vind ik het heel goed en knap! :) Bij mij wisten ook velen het maar niemand zei wat ik ben er zelf achter gekomen. diegene die het wisten heb ik dan ook goed aangesproken dat ze het moeten vertellen! Niks is minder dan bedrogen worden met een andere terwijl anderen het weten. Respect voor je man :)

Waar is hun kindje nu trouwens? voor een kind is het niet leuk... Mijn zoon was nog heel klein die weet er niks meer van gelukkig, maar voor een kind is het erg :(

15. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    super van je man dat die de stap genomen heeft het te vertellen. weet van dichtbij dat degene die bedrogen is zich erna nog meer bedrogen voelt als ie hoort wie het allemaal al wist. want dat zijn dan echt geen vrienden als je zoiets weet en het is je vriend dan is het hoe hard het ook ff is en hoe moeilijk ook beter het te zeggen.

mensen die dichtbij staan hebben momenteel hetzelfde probleem. veel mensen weten er al vanaf maar nog nienmand heeft het de man in kwestie verteld. al denk ik neit dat dit lang meer duurt want ook zijn broer weet het nu. in dit geval zijn er 4 kids in het spel dus echt heel erg lastig.
    ik ken ze neit zo goed dus bemoei me er niet maar niet mee.

16. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Nouja zeg!!!!!!!! Al 4 jaar en iedereen houd gewoon zijn mond!? Gatverredarrie wat een scheinheilig gedoe zeg! Bah! Daar gaan mijn nekharen recht van overeind staan!

Nou meis, schouderklopje voor je vent want die heeft tenminste wél ballen én een ruggegraat. Hoop dat het voor het slachtoffer allemaal een beetje goed komt en dat hij veel steun bij jullie vind, ik hoop dat de dader een enorme hagelbui op zn dak krijgt(om maar even netjes te blijven). En het arme kleine meisje, nouja, ik hoop maar dat ze lekker bij papa mag blijven wonen..

17. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    En als iedereen zo denkt word het dus gewoon in stand gehouden!

Ik hoorde een verhaal over een jongen die vreemdging, zijn vriendin kende ik vaag en ze was zwanger. Ik heb haar zo opgebeld om verhaal te halen, bleek dus niet waar en een leugen van het meisje wat het mij vertelde(was een vriendin van haar). Waardoor ik het uiteindelijk gedaan had. Maargoed, dat liever dan dat die vent loopt te flikflooien, jaren doorgaat en ik dat wist en er iets in had kunnen doen. Dan slaap je toch niet snachts!?

18. puna

puna Bekend lid

23 feb 2011
    517
    0
    0
    werkzoekende
    Krimpen
    Ik vind het erg moedig van je man, zou ook niet met zon leugen willen leven.
    Mn vader kwam in augustus vertellen dat hij bij mn moeder weggaat omdat hij een nieuwe vriendin heeft. Nu was mn man die week jarig en dat zouden we met de hele familie vieren. Heb toen later mn vader gebeld dat zo lang mn moeder het niet wist hij hier niet welkom was, omdat wij niet willen liegen voor hem.
    Dat vond ik ook erg moeilijk, maar vond het niet eerlijk tegenover mn moeder. Hetzelfde geld voor die jongen, zou ook geen geheimen voor mn vrienden willen hebben die ze zouden schaden. Lijkt me wel moeilijk voor jou nu, maar wel het beste. Sterkte.

19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja, dat zijn de risico's, maar ik vind dat de moeite waard voor een echte vriend... Verder kun je het ook zo brengen van: Ik weet het niet zeker, want ik heb het niet zelf gezien, maar ik vind dat je moet weten wat er gezegd wordt, namelijk dat je partner vreemd gaat (en dan zo objectief mogelijk vertellen wat je gehoord hebt). Dan is het aan die persoon om zelf uit te zoeken wat er aan de hand is. En blijkt het een leugen te zijn, dan is die persoon die het verzonnen heeft, ze zondebok. Zoals het hoort. Want dan zit DIE te stoken in andermans relatie.

20. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Jezus, je moeder weet het nog niet en hij vertelt het jou wel? Wat denkt die vent wel niet, dat hij zijn dochter belast met zoiets! Nu word jij voor het blok gezet: Verraad je je vaders geheim, of verraad je je moeder, door het geheim te houden... Ik vind het een goede reactie van je...
    Ik denk dat ik het persoonlijk tegen mijn moeder had gezegd. Ook al is het mijn vader. Maar ja, makkelijk praten als ik niet voor die keuze sta...

Deel Deze Pagina