ik kreeg vanachht ineens erge buikpijn. Als ik lag deed het echt zeer, als ik even liep of zat deed het eigenlijk geen pijn. Nu loop ik dus vanaf vanacht al met buikpijn en eerlijk gezegd doet het vrij zeer. Het voelt als kramp als ik moet poepen ofzo. Buikkramp door zenuwen ofzo. Weet niet hoe ik het moet zeggen maar met vlagen doet het meer zeer. Ik heb eigenlijk nooit echt buikpijn alleen als ik bij me eisprong of ongi zit, en dan zijn het alleen maar steken niet echt pijn zoals nu al uren en uren. Ik weet niet of ik nu een dokter moet bellen of niet. Ik ben ook al dagen flink verkouden. Heb verder nergens last van behalve dat ik soms misselijk van de pijn word....Ik ben dus een leek op buikpijn gebied en weet nu dus niet zo goed wat ik moet? De pijn is niet prettig iniedergeval.......
gewoon bellen, uitleggen en aan hun overlaten of het de moeite waard is om toch even langs te komen. Ik denk niet dat iemand dat hier kan vertellen. Of diegene moet een medische opleiding gevolgd hebben... sterkte!
als jij je happy voelt even de ha te bellen moet je dat doen. Ik/wij weten niet wat je precies voelt en waar . Kan ook goed niets zijn, heb ook wel vaker steken.. maar nogmaals doe wat voor jou gevoel goed is, al is het maar om te overleggen met de assistente, die weten ook veel
gewoon de dokter bellen als je het zelf niet vertrouwd! volgens mij heerst er wel vanalles nou ik had gisterochtend ook enorme krampen en van die pijn maar ik was er ook bij aan de race en jij niet? beterschap!
ik zat zo te rekenenen en te denken ineens ik word de 24/25e dag altijd ongi ik zit nu op dag 10 of 11 moet ff pilstrip kijken. Het kan dus ook me eisprong zijn zeurderige pijn zit echt in de onderbuik. Heb er alleen nog nooit zoveel pijn van gehad als nu, weet dus niet of het wel mogelijk is. Maar ik hou het even in de gaten en anders bel ik..... De reden dat ik nog niet heb gebeld omdat me huisarts nooit wat doet, je moet echt letterlijk half dood zijn voor ie je eens geloofd en wat doet. Kom er dus liever niet dan wel want hij doet toch niks......
Nee heb wel steeds gevoel dat ik moet poepen maar het wil totaal niet......Er heerst hier ook vanalles dus het kan ook buikgriep zijn maar ik kan me niet herinneren waneer ik dat voor het laatst heb gehad vandaar dat ik niet wat normaail is. Dank je!
ik heb die pijn ook weleens gehad rond de eisprong terwijl ik dat ook nooit had dus het zou kunnen, tja jammer voor die dokter hoor gewoon bellen had die vent maar geen dokter moeten worden!
Dankzij hem waren we toen bijna ons meisje verloren, zegt al genoeg denk ik.......Het trekt nu af en toe ook naar me zij dus denk dat het me eisprong te maken heeft maar ik hou het ff in de gaten anders bel ik zeker!
Klinkt als spastische darm. Maar zou voor de zekerheid wel even bellen en niet om je bang te maken maar een draai in de eierstok geeft ook zulke pijn, zal het vast niet zijn maar kwam zelf eens op de eerste hulp terecht met ontzettend veel pijn dat ze mij daarop testte. Bleek spastische darm dat opspeelde. Beterschap verder
kan dat zo ineens? ik merk nu dat als ik gegeten heb de pijn erger is, als ik dan na de wc ben geweest is de pijn weer wat minder.
je hebt GEEN eisprong als je pil gebruikt dat weet je toch wel he?? want als ik bovenstaande lees dan is dat niet duidelijk bij je of je pil werkt niet goed dan heb je wel een eisprong.. maar dan ben je dus ook niet beschermd en zal je ook meestal doorbraakbloedingen hebben,....
kan idd ook spastische darm zijn, heb ik ook (iig zo noemen ze het als ze verder niks kunnen vinden) soms heb je tijden geen last en dan opeens steekt het weer op (ik heb het vooral bij stress).
het word alweer wat minder gelukkig de pijn maar ik hou het wel ff in de gaten want ik heb de symptonen eens nagekeken en ze lijken er welop!
Misschien word het tijd om een andere huisarts te zoeken als je hiervoor niet eens durft te bellen. Sterkte!
ik durf wel te bellen, het probleem is alleen dat hij altijd alleen maar zegt neem maar een paracetmolletje gaat wel weer over...Dus ja waar bel je dan voor? ik wil ook graag een andere huisarts het probleem is alleen ik heb geen rijbewijs dus als ik na een andere dokter moet om welke reden dan ook dan is dat onmogelijk helaas. Anders was ik allang opgestapt!
ja dan zeg je toch gewoon dat je dat al hebt geprobeerd (tenminste dat neem ik al aan) maar dat het aanblijft, dat heet een gesprek met je dokter aangaan, dat moet toch kunnen dat is echt niet meteen bitchy hoor Maar je wist toch wel dat je geen eisprong heb als je aan de pil bent he dat het dat dus niet kan zijn...
Dat van geen eisprong wist ik dus echt niet haha slecht he maar ik vind het wel raar dat ik elke maand zo 14 dagen voor me ongi krampjes heb, de dag erna weer weg is. Terwijl ik de pil normaal slik....
Ik heb eens een week rondgelopen met buikpijn die echt pijn deed als ik liep of zat. Ik ben toen doorgestuurd naar het ziekenhuis voor onderzoek, maar er bleek niets aan de hand te zijn (dan voel je je best lullig). Het kon ovulatiepijn geweest zijn, maar dan hadden ze mijn eierstokken moeten bekijken en dat hadden ze niet gedaan. 't was inderdaad wel rond mijn ovulatie....