Gatverrrrrdamme!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door consider, 26 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

Wat ontzettend goor.

2. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    dit beeld gaat helaas voorlopig niet uit mn hoofd.

BAHHHHHHHHHHHHHH

3. Sinaasappeltje

Sinaasappeltje Actief lid

17 nov 2010
    282
    0
    16
    Zeeland
    :$:$:$
    'k Ben in schock!! Ongelooflijk wat sommige mensen aanrichten op die wc's. Je kijkt toch even achterom als je geweest bent...
    Echt dikke dikke dikke respect voor de toiletladies.

(Enneh; dettol voor je dochtertje maar;):p)

4. Sensea

Sensea Niet meer actief

maar als je zoiets zou overkomen maak je het zelf toch schoon, of je verteld het de juffrouw van het toilet als je te oud bent en het zelf niet meer kan. met een excuus erbij. ik snap niet dat je dit zo achterlaat.ts, mijn kind zou ook per direct in bad gaan hoor, brrrr.

5. bereke

bereke Niet meer actief

Haha zit hier hardop te lachen :D:D:D. Al is het niet grappig als je het moet opvegen natuurlijk.

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dat laatste snap ik niet zo geloof ik:(

7. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

klisma? of hoe schrijf je dat? brrrrrrr...

8. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.028
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Hoe ranzig!

Maar ik denk niet dat het een uitzondering is, bij de supermarkt waar ik mijn studentenbaantje had mochten klanten op een gegeven moment niet meer naar de wc, het was namelijk echt niet ongebruikelijk om daarna de stront aan de muur terug te vinden...

9. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Echt ranzig....

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik ga over mijn nek gatverrrrrrrr

11. tulip

tulip Niet meer actief

o die zou hier ook meteen in bad gaan, met een schuurspons en de cif.

12. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Precies zoals het er staat. Die winkel daar zit stampvol met asbest en er dwarrelen daar nogal wat asbestdeeltjes door het pand. Niet gelijk levensbedreigend maar wel genoeg. Vandaar dat mijn man liever niet heeft dat wij er komen...

13. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ohbah ik denk dat ik om nog meer bende te voorkomen ook nog ff in die ruimte zou gaan kotsen , als ze toch moet schoonmaken dan maar alles tegelijk ;)

Ik maak het ook vaak mee dat clienten van top tot teen in de shit zitten en nog ontkennen dat ze t wisten ....
    normaal gesproken (ls ik dus niet zwanger ben) kan ik daar prima mee omgaan maar nu ... heb al tig keren de bedhekken omhoog gegooid en naar de wc gerend , en de clienten worden dan nog boos ook dt ik ze zo laat liggen , uuuh ja moet ik over je heen kotsen ? ook prima hoor ;)

14. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Ooo bah. Had je niet in de titel "pas op, misselijkheids gevaar" kunnen zetten :s

15. Dana

Dana Niet meer actief

nou mijn dochter ging ook gelijk in bad hoor, groot gelijk, gadver!!

16. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Gadverrrr!!

Maar wat ik las over die gevaarlijke stof in de V&D, als dat enige bedreiging voor de gezondheid van de klant zou zijn zouden ze niet open mogen zijn hoor. Wat een risico lopen alle medewerkers dan wel niet?

17. Anice

Anice Niet meer actief

Ik zou gelijk een hele middag in bad blijven zitten :D en het water om de 10 minuten veschonen.
    Is idd erg smerig ja maar soms kunnen dit soort ongelukjes gebeuren. Weet nog dat mijn oma het ook ooit een keer heeft gehad maar dat was wel in haar eigen toilet gelukkig.
    De mevrouw had het in iedergeval even kunnen zeggen tegen de toiletjuffrouw. Wel zo fatsoenlijk.

18. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Jakkie, vies verhaal! Helaas heb ik zelf ook zoiets meegemaakt, maar dan in een vliegtuig!!!! Oudere vrouw ging naar de wc en toen ze eraf kwam, heeft het personeel de wc maar op slot gedaan......alles zat onder en een lucht....BRAAK!!!!!!

19. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nou kom dan maaar nergens meer want in zoveel panden zit asbest;)

20. me83

me83 Niet meer actief

miss had de vrouw een tena broekje aan en zat die vol? als je die af doet en gaat zitten zit alles onder idd.. wel zielig voor die vrouw.. zou het ook niet durven zeggen als mij het zou overkomen en ik niks zou hebben om het me schoon te maken of het niet zou zien omdat ik zo oud was.. tis eenmaal vies maar helaas komen we ooit een keer in dezelfde schoenen te staan..wel altijd jammer en vies voor de volgende toiletgast.. kan me voorstellen dat je alsnog je kind in bad wilt doen..

Deel Deze Pagina