Bij wie namen de kwaaltjes na 8 weken ook af?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sannie1981, 13 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik lees heel veel dat de kwaaltjes bij veel meiden pas beginnen bij een week of 7 a 8. Maar ik heb bij mij juist het idee dat de kwaaltjes zoals zere borsten en enorme honger en moe nu wat aan het afnemen zijn.Met als gevolg dat ik mij toch een beetje zorgen ga maken. Wie heeft / had dit ook? En is het voor mij een reden om mij zorgen te maken?
    Ik heb meerdere miskramen achter de rug,maar inmiddels bij deze zwangerschap al wel 2 goede echo's gehad.

Liefs Sannie

2. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had hetzelfde hoor! Nog voor mijn positieve test voelde ik aan alle kanten dat ik zwanger was. Maar dat werd ook zo rond de 8 weken weer minder. De hongeraanvallen en de zere borsten gingen langzaam weg. Toen ben ik daarna wel een klein beetje misselijk geworden, maar dat heeft nooit echt doorgezet.

Het hoeft dus ECHT niks te betekenen!
    Maar ik snap je onzekerheid, dat had ik precies hetzelfde (na 1 miskraam)

Sterkte met de zwangerschap!

3. wannaBmum

wannaBmum Fanatiek lid

17 okt 2007
    2.957
    0
    0
    Hier hetzelfde hoor! En ook de onzekerheid, ondanks twee goeie echo's en een vorige zwangerschap waar ik ook met 8 weken ineens niet meer misselijk was, dus ik weet nota bene dat het niks betekent, maar toch piekeren hè :)

4. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    geen zorgen maken want kwaaltjes nemen af en komen weer terug! het kan best zijn dat je straks na een paar dagen weer heel hevig van alles voelt! ook zijn wev allemaal geneigd om extra op ons lichaam te letten maar dat heeft geen zin want geen dag is hetzelfde!

5. Yolandake

Yolandake Actief lid

29 okt 2006
    362
    0
    0
    antwerpen
    hier ook , nu 10 weken zwanger en voel mijn borsten niet meer , ze zijn ook terug zachter worden , het plassen is ook minder
    heb pas binnen 2 weken terug een echo

6. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ja hier ook, ik was alleen nog wel moe.

7. jodie

jodie Bekend lid

20 mei 2008
    817
    0
    16
    Hier hetzelfde! Ik ben erg misselijk geweest, heb emesafene gebruikt en ben sinds het weekend niet meer zo misselijk, heb eerder honger en ben met vlagen wat misselijk.
    Ik maak me er ook druk om, omdat ik ook last van mijn buik heb, maar dit heb ik de hele zw.schap al en was bij mijn 1e zw.schap ook zo.

8. Chai

Chai Niet meer actief

Bij mij was het ook vanaf een weekje of 8 dat het allemaal een beetje begon te veranderen. Het was de ene dag wel en de andere dag niet, dan dit en dan dat.
    Ben inmiddels 4+ maandjes en het gaat goed met de kleine dame, dus het betekende niks slechts bij mij. Hopelijk steld dit je een beetje gerust.
    Ik ken het onzekere gevoel, sterkte ermee hoor!

9. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Bij mij helaas nog niet, maar gaat wel op en af. Ene dag wat meer last van kwaaltjes dan de andere dag.

10. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    met 8 weken was het over en met 9 weken kwam het dubbel zo hard terug. Toen was ik pas echt misselijk en niet mijn bed uit te slepen :D

11. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    bij mij was het ook rond de 8/9 weken minder en toen met 10 weken werd het dubbel zo erg. Nu ben ik 13 weken en het is nog niet minder, elke keer als ik denk ow het wordt minder is het de volgende dag weer raak! hahah

12. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Bij mij hetzelfde. Ook na 8 weken geen zere borsten meer met als gevolg enorme onzekerheid... Achteraf eigenlijk heerlijk! Heb vanaf toen alleen af en toe wat misselijkheid gehad tijdens het ontbijt, verder niets. ;)

13. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Hier lig ik al de hele afgelopen week in bed,...kan er niet uitkomen, geen puf en als ik opsta draai ik als een gek,...zweet breekt mij uit en alles gaat te snel,...zere armen, gewoon zo loom,...en vandaag lijkt ff beter te gaan,...
    maar ook ik ben best bang omdat ik ook echt krampjes en steekjes in mijn buik heb,,...met vlagen, maar ik blijf het houden,...
    ook super honger maar te misselijk om te eten en dan eet ik eindelijk wat en dan ben ik nog misselijker,...pfff
    hopelijk wordt het na vandaag alleen maar beter!

sterkte meiden!!

14. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook bij mij zijn de ergste kwaaltjes al weer aan het zakken. Hopelijk blijven ze weg.

15. peppy37

peppy37 Actief lid

12 apr 2010
    145
    0
    0
    oh wat ben ik blij om dit te lezen! sinds gisteren heb ik ook he-le-maal niks! geen kwaaltjes! mijn borsten zijn weer zacht, misselijkheid is weg, geen krampjes, ik heb weer trek in het eten :( Ik werd er zo berzorgd over, maar nu lees ik dat het vaker voor komt. Dat hoeft dus niet gelijk iets slechts te betekenen. Bedankt, meiden!

16. Lindaatje

Lindaatje Actief lid

hoi,

hier ook de klachten al wat minder maar ik ben pas in m'n 7e week..in m'n 5e en 6e week echt mega misselijk nu ook nog wel maar veel minder..m'n borsten zijn ook minder pijnlijk..ik heb m'n eerste afspraak bij de vk pas 13 dec en de echo daar moet dan nog een afspraak voor worden gemaakt...het maakt je inderdaad erg onzeker..
    nog even een paar weekjes door bijten en dan hopelijk goed nws..

17. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Ik ben pas 4,5 week maar heb nu al het idee dat ik me de ene dag beter voel dan de andere.
    Afgelopen dagen bijvoorbeeld het idee gehad dat mijn buik uit elkaar getrokken werd, soort spierpijn terwijl dat vandaag over is.
    Misselijk ben ik nog niet geweest wel pijnlijke borsten.
    Maakt me ook erg onzeker en ben ergens wel bang dat het mis gaat.

Herkennen jullie dit al zo vroeg in de zwangerschap?

groetjes Loes

18. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik ben vandaag 11 weken. En vanaf 10 weken merkte ik ineens dat ik niet meer de hele dag misselijk was.
    Het is nu met vlagen!

Thank God!!!!!!
    :)

19. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    je baarmoeder groeit. Helemaal normaal, vooral bij je eerste!
    En de meeste kwalen zoals misselijkheid beginnen vanaf 6 weken..;)

20. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

als dat nu eens waar was... ik ben al een week misselijk...

Deel Deze Pagina