Hallo allemaal. Ben je zwanger of ken je iemand die zwanger is? En wil je graag een geboorte merklap? Een abc of iets anders leuks. Ik ben gek op borduren en verveel me een beetje omdat ik voor mijn omgeving ben uitgeborduurd. groetjes Jantien
wat een leuke hobby! ik heb het eens geprobeerd maar ik vind het best moeilijk ik ben niet zwanger maar wel een trotse mama! kan je bvb mijn dochters naam met haar geboortedatum en bvb de tijd - lengte en gewicht zoiets... en wat wil je ervoor hebben?
Ik kan in principe alles maken voor je. Hoe groot wil je het hebben. Wil je er nog figuurtjes of plaatjes bijhebben? Zodra ik weet wat je op het plaatje hebben wilt, kan ik gaan kijken wat het gaat kosten.
Ik heb twee Woezel en Pip patronen vind je dat leuk om die te borduren voor iemand? Via de mail kan ik je de patronen toe sturen. Ik ben zelf al voorzien maar misschien voor iemand anders PB maar even
kan je ook portretten borduren ik kanhet wel maar ben momenteel erg druk met de kleine dus mijn vraag is kan jij het ook?