Wij zijn carnavalvierders en vinden het erg leuk om apart verkleed te gaan. Nu zoek ik voor de kids aparte carnavalskleding, anders dan standaard. (als onze peuter 3 is heb ik denk ik niet veel meer te vertellen hahaah). Nu zoek ik aparte adressen via internet, mag uit amerika of waar dan ook. Ik zoek voor een kindje van 2 en een baby (maat 74) Heb jij iets gaafs liggen, mag je me altijd een foto sturen. Daarbij zoek ik iets niets origineels, namelijk een bob de bouwer pak voor een kind van 2. maar die kan ik niet vinden.... Ik ben erg benieuwd. gr brenda
Hallo Brenda, Ik snap dat je vast niet op dit antwoord zit te wachten.. maar op Marktplaats en een aantal online carnavalsites kan je ook veel voor kleine guppies vinden! Dit is mijn laatste jaar dat ik kinderloos carnaval ga vieren en ik zoek juist weer carnavalskleding waar ik met mijn redelijk forse buik in kan!! Succes in ieder geval!
nou ik heb nog superleuke pakken te koop hihiihih (ik verkoop kleding van de meidenclub van maat 34 tot maat 50+) waar je met een forse buik in kan.... want het pak is elastische hahaha voor kleine guppen is nog wel wat leuks te vinden, maar voor 2 jarige is het veel het zelfde. Ook op marktplaats. ik wil iets anders als piraat of zoiets.... dit jaar kan het nog, denk dat hij er volgend jaar wat over wil zeggen hahaha
De winkel zit in Doetinchem, wij gaan er vrijdag heen. Weet niet waar je woont, wellicht kan je er anders langs gaan. Je kan namelijk de kleding die je bestelt niet retouneren, dat is wel echt een minpunt vind ik. Gelukkig is het voor ons maar een half uurtje rijden.
ik kan daar ook even kijken, ik woon er ook een half uur vandaan. In bemmel heb je nu ook een carnavalswinkel, maar ik wil graag iets aparts (ik ga graag voor de eerste prijs hahaha).
bob the builder costume items - Get great deals on Clothing, Shoes Accessories, Toys Hobbies items on eBay.com!
Haha erg leuk! Eerste prijs doet mij niet zoveel, maar toch leuk haha! Ik vind persoonlijk dat ze er wel leuke, aparte dingen tussen hebben zitten. De winkel zit aan de rand van het centrum, bij de broekenbinkie en de molen (1 afslag verder dan de molen) Succes met het uitzoeken!
Kids Halloween Costumes | Kids Costumes | Childrens Halloween Costumes | Children's Costumes Lil' Frog Prince Infant Costume
nou ik heb wel wat te kijken! thanks. het gaat me niet om de eerste prijs hoor, maar wil gewoon graag origineel!