van alles zit erbij Complete set: Onderstel kinderwagen/dreami wandelwagen/buggy maxi.cosi onderstel .makkelijk in en uit te vouwen .afneembare wielen .voor, zwenkwielen met zwenkblokkering .duwstang is in hoogte instelbaar .boodschappenmand, voor 5kg boodschappen .buzzbox [extra tasje voor aan onderstel] Quinny Buzz Dreami [kinderwagen] De kap is voorzien van een handige draag greep .matrasje .orgineel dekentje .regenhoes Quinny Buzz Buggy [wandelwagen] .buggy is zowel voor en achterwaarts te gebruiken .buggy met zonnekap .inzet heeft drie verstel mogelijk heden;zitstand,halve ligstand,slaapstand. .orginele quinny voetenzak .schouder/heup gordel[verstelbaar] .instelbare voetensteun .regenhoes Maxi-Cosi CabrioFix .te plaatsen op onderstel en auto .maxi-cosi met zonnekap .zit verkleiner tot 4á5 maand,dan uitneembaar .schouder/tussenbeen gordel-verstelbaar .voetenzak .adapters,extra drukknoppen,verlengstukjes gordel,
hij is trouwens voor 2 kinderen een jaartje gebruikt, tussen door een tweeling voor deze jongens had ik een duo wagen ik hoef er geen hoofdprijs voor, kom vrijblijvend kijken ik heb eventueel nog meer foto s nog wat foto s
De wielen moeten eraf kunnen, ze zijn namelijk heel makkelijk demonteerbaar. Je zou maar een lekke band krijgen, dan moet je hem wel kunnen vervangen Preview handleiding Quinny Buzz nr: 179715 Pagina 12, aan de binnenzijde van het wiel zit een knopje die je moet indrukken..eenmaal ingedrukt kun je het wiel naar buiten toe bewegen.