Wat gaan jullie in de zomervakantie doen?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Jonon, 4 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Ik ben benieuwd naar wat jullie gaan doen in de zomervakantie. Dus wanneer je vrij bent met je kinderen. Gaan jullie op vakantie? Zo ja, waar naartoe. Zo nee, heb je andere plannen?

Wij gaan voor de eerste keer met de sleurhut op vakantie. We kunnen de caravan van mijn schoonouders lenen om uit te proberen. We gaan 3 weken naar de Spanje, de Costa Brava. Lijkt me heerlijk. Wanneer wij thuis komen heb ik nog een week vakantie.

Ik kan niet wachten!

Kom maar op met die vakantie verhalen!

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

vorig jaar voor het eerst in mijn leven met vliegvakantie geweest naar rhodos, dit wil ik zeker nog eens doen maar voor dit jaar vind ik ons mannetje te klein dus dit jaar lekker thuis

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Wij gaan over anderhalve week op vakantie naar Kos, heerlijk super de luxe 5 sterren hotel!
    En in de zomer gaan we nog een week naar Centerparcs.
    Verder nog uitstapjes naar de koningin juianatoren en apenheul op het programma staan.

4. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Wij gaan kamperen in Spanje wij vertrekken pas 30 aug duurt nog even

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'vakantie'

6. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Werken ;) Wij gaan pas na de zomer op vakantie. Dan gaan we naar Italie, voor het eerst met z'n 3tjes op vakantie. Ontzettend veel zin in!

7. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lekker 2 weken op vakantie naar zuid-frankrijk. En wij wonen aan het strand dus we gaan hier ook naar het strand. En misschien es een pretpark speeltuin enz gaan bezoeken.

8. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Op vakantie naar Nederland en verhuizen naar het Midden Oosten. Er moet echt HEEL veel worden geregeld. Hier en daar een dagje weg als we de auto nog hebben.

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.785
    18.947
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wij gaan twee weken naar Duitsland (landalpark, in een huisje.) Maar ik ben zes weken vrij, dus er blijft genoeg vrije tijd over. We hebben een abonnement op de speeltuin en misschien een keer een dagje dierentuin ofzo. Als het mooi weer is misschien lekker naar het zwembad. Dat soort dingen.

10. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

we gaan 2,5 week naar de sprookjescamping en dagje efteling en we zijn lid van een dierentuin...

11. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Wij gaan in juli naar Disneyland Parijs en ook ff Parijs Zelf in en eifeltoren bezichtigen... Tot die tijd speeltuinen, wandelen, zwemmen, dierentuin etc... Willen in aug/sept nog ff 8/10 dgn naar marmaris maar dat is nog even een twijfel...

12. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    11 dagen all in naar Turkije

13. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    heerlijk thuis. over 2 weken is onze tuin klaar en daar ga ik super van genieten. zijn vorige week nog wel een weekend naarlandal gegaan. leuk en gezellig maar heel eerlijk vind ik het in mn eigen huis voorzien van alle gemakken en luxe net zo lekker. kindjes naar buiten savonds de barbecue aan lekker mn eigen spulletjes bij de hand. ow en we zullen best es een dagje weggaan hoor. of lekker fietsen met de bakfiets. en met minder weer naar een binnenspeeltuin of een zwembad. we zien wel

14. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Wij gaan heerlijk 2 weken wandelen in de bergen en nog een paar dagen naar de Vogezen op de terugweg om een groot auto en treinmuseum te bekijken en ook daar lekker wandelen. Zoonlief kijkt er al helemaal naar uit. Hij vind cabineliften geweldig en we gaan dan ook elke dag boven in de bergen wandelen en zelfs een keer overnachten in een berghout. En natuurlijk weer heerlijk kamperen. We gaan zelfs een week in Nederland kamperen vlak bij ons werk en mijn ouders kamperen naast ons en passen op als we werken. Wij hebben er nu al veel zin in.

15. koala28

koala28 Niet meer actief

Misschien een tip:
    Wij zijn toen met onze oudste zoon die toen 5 maanden was naar Menorca (buggyeiland) geweest. Was echt heel goed te doen.

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    wij blijven thuis. gaan dak vernieuwen.
    en 1 wk doen we echte vakantie dingen dus gen overdreven huishoudelijke dingen en klussen maar echt vakantie in eigen huis zeg maar. en dan dagjes weg. burgers zoo staat nog gepland. en nog andere uitjes.

we zijn dit jaar al ff weggeweest een lang weekende naar berlijn.
    man heeft ook niet gelijk met onze dochter vrij maar 1 of 2 wk dus jah dna heb je niet zoveel keuze.

Deel Deze Pagina