Ik ben benieuwd naar wat jullie gaan doen in de zomervakantie. Dus wanneer je vrij bent met je kinderen. Gaan jullie op vakantie? Zo ja, waar naartoe. Zo nee, heb je andere plannen? Wij gaan voor de eerste keer met de sleurhut op vakantie. We kunnen de caravan van mijn schoonouders lenen om uit te proberen. We gaan 3 weken naar de Spanje, de Costa Brava. Lijkt me heerlijk. Wanneer wij thuis komen heb ik nog een week vakantie. Ik kan niet wachten! Kom maar op met die vakantie verhalen!
vorig jaar voor het eerst in mijn leven met vliegvakantie geweest naar rhodos, dit wil ik zeker nog eens doen maar voor dit jaar vind ik ons mannetje te klein dus dit jaar lekker thuis
Wij gaan over anderhalve week op vakantie naar Kos, heerlijk super de luxe 5 sterren hotel! En in de zomer gaan we nog een week naar Centerparcs. Verder nog uitstapjes naar de koningin juianatoren en apenheul op het programma staan.
Werken Wij gaan pas na de zomer op vakantie. Dan gaan we naar Italie, voor het eerst met z'n 3tjes op vakantie. Ontzettend veel zin in!
Lekker 2 weken op vakantie naar zuid-frankrijk. En wij wonen aan het strand dus we gaan hier ook naar het strand. En misschien es een pretpark speeltuin enz gaan bezoeken.
Op vakantie naar Nederland en verhuizen naar het Midden Oosten. Er moet echt HEEL veel worden geregeld. Hier en daar een dagje weg als we de auto nog hebben.
Wij gaan twee weken naar Duitsland (landalpark, in een huisje.) Maar ik ben zes weken vrij, dus er blijft genoeg vrije tijd over. We hebben een abonnement op de speeltuin en misschien een keer een dagje dierentuin ofzo. Als het mooi weer is misschien lekker naar het zwembad. Dat soort dingen.
Wij gaan in juli naar Disneyland Parijs en ook ff Parijs Zelf in en eifeltoren bezichtigen... Tot die tijd speeltuinen, wandelen, zwemmen, dierentuin etc... Willen in aug/sept nog ff 8/10 dgn naar marmaris maar dat is nog even een twijfel...
heerlijk thuis. over 2 weken is onze tuin klaar en daar ga ik super van genieten. zijn vorige week nog wel een weekend naarlandal gegaan. leuk en gezellig maar heel eerlijk vind ik het in mn eigen huis voorzien van alle gemakken en luxe net zo lekker. kindjes naar buiten savonds de barbecue aan lekker mn eigen spulletjes bij de hand. ow en we zullen best es een dagje weggaan hoor. of lekker fietsen met de bakfiets. en met minder weer naar een binnenspeeltuin of een zwembad. we zien wel
Wij gaan heerlijk 2 weken wandelen in de bergen en nog een paar dagen naar de Vogezen op de terugweg om een groot auto en treinmuseum te bekijken en ook daar lekker wandelen. Zoonlief kijkt er al helemaal naar uit. Hij vind cabineliften geweldig en we gaan dan ook elke dag boven in de bergen wandelen en zelfs een keer overnachten in een berghout. En natuurlijk weer heerlijk kamperen. We gaan zelfs een week in Nederland kamperen vlak bij ons werk en mijn ouders kamperen naast ons en passen op als we werken. Wij hebben er nu al veel zin in.
Misschien een tip: Wij zijn toen met onze oudste zoon die toen 5 maanden was naar Menorca (buggyeiland) geweest. Was echt heel goed te doen.
wij blijven thuis. gaan dak vernieuwen. en 1 wk doen we echte vakantie dingen dus gen overdreven huishoudelijke dingen en klussen maar echt vakantie in eigen huis zeg maar. en dan dagjes weg. burgers zoo staat nog gepland. en nog andere uitjes. we zijn dit jaar al ff weggeweest een lang weekende naar berlijn. man heeft ook niet gelijk met onze dochter vrij maar 1 of 2 wk dus jah dna heb je niet zoveel keuze.