Gave voedings Bh's ! + Vraagje voor ervaren "borstvoede

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MamaMirella, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    @smoekie : Jaaa.. Echt leuk! Wij zijn opzich ook best makkelijk allebei, dus als hij dat van ons erft ;) hihihi...!

En ik heb tot nu toe nog dezelfde maat , alleen de omvang is groter :)
    Ik ben benieuwd, als mijn Boobs dalijk een "groeispurt" krijgen dan koop ik er een set bij :p

Dikke -x-

2. pukpuk

pukpuk Actief lid

1 jun 2006
    210
    0
    0
    hebben jullie een foto van beide setjes?
    staan niet op de hm site
    ik heb bi dus kan niet meer de stad in, maar als ze echt heeeel leuk zijn dan kan ik aan mams of mijn mannetje vragen of ze zo'n setje mee willen nemen.

ik ben ook niet echt in cupmaat gegroeid, wel in omvang, maar meestalals je een omvang 3 maten groter koopt is de cup ook wel wat ruimer.

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik kan er straks wel een foto van maken meid, heb em nog niet omgeruild (doe ik morgen) dus gooit em er straks wel ff op voor je...weet haast wel zeker dat je je manmetje of moeders naar de H&M stuurt... ;)

4. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb mijn voedingsbh's gekocht bij de honkemoller en bij de prenatal maar die van de honkemoller doe ik bijna nooit aan omdat die verschrikkelijk vind zitten.
    Bij de prenatal hebben ze wel erg fijne, die zitten zelfs lekker als je enorme stuwing hebt! Ze zijn wel alleen maar in het wit of in het roze maar hebben wel een klein kantrandje.

Ik ben van 75 c voor mijn zwangerschap naar 85D in mijn zwangerschap naar 85E na mijn zwangerschap gegaan.

5. Lucienne

Lucienne Lid

25 okt 2007
    58
    0
    0
    Vepleegkundige
    Regio Rotterdam
    Ik heb momenteel cup F en ik werd ook al enigzins wanhopig dat ik er nooit een zou vinden, zeker in nog een cupmaat groter.
    Ik heb er wel een gevonden van Anita Maternity in 70 G voor € 50.
    Niet heel erg goedkoop, maar ook niet gek duur als ik het vergelijk met de prijs die ik normaal betaal...Ze worden in verschillende winkels verkocht en ze hebben ook een online winkel. Misschien heb je er wat aan...

6. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
  7. pukpuk

pukpuk Actief lid

1 jun 2006
    210
    0
    0
    heey smoekie
    bedankt hoor!inderdaad een gewaagd setje
    had jij nou ook dat grijs met roze setje? daar was ik ook nieuwschierig naar.

weet je toevallig of dit standaard in de collectie is, of alleen vanwege de decembermaand?

8. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    via borstvoedingswinkel.nl kan je ook hele fijne kopen. Zou als je een flinke boezem hebt wel voorzichtig zijn met aankopen van voedingsbh´s... heb er ookal een boel gehad van bijv. prenatal die gewoon onvoldoende steun geven. Ze waren wel voordelig (ook eens in de aanbieding gekocht) maar draag ze practisch nooit..1x in de zoveel tijd een dag omdat ik ben vergeten waarom die achterin mn kast ligt. Wel mooi om te zien (bruin met kant ed.) maar gewoon niet handig

Ikzelf heb nu 3 goede stevige en dat is voldoende voor mij.

9. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Jammer, haha.. ze zijn namelijk ontzettend gegroeid sinds de bevalling. Voor de zwangerschap c, nu e :confused:

Maar heb hele mooie bh's (1 witte en 1 zwarte), voedingsbh's met kant gekocht bij hunkemoller.. 2 voor 40 euro, vond ik toch geen geld voor zo een grote maat! Ben dr nog steeds super blij mee..

Die witte van de hema zijn onzettend handig voor de nacht! Want ik kan dus echt niet slapen zonder bh, anders word het een zwembad van melk in de slaapkamer haha ;) Moet dus snachts wel bh dragen met compressen..

Kus

10. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    ow ja en soms kolf ik en geef ik het gewoon met een flesje hoor.. Hij blijft de borst goed pakken, dus geen probleem hier..

Kus

11. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ik heb um ook in mijn album..
    Grijze komt nog, zit in de was hihihi :)

-x-

12. pukpuk

pukpuk Actief lid

1 jun 2006
    210
    0
    0
    bij de hunkemoller heb ik ook een mooie gekocht.
    ik weet niet hoe ik het plaatje hier in beeld krijg, dus dan maar even in mijn album.
    groetjes

13. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    Nee nog niet, ik haal die wel vanmiddag als ik deze omruil voor een maatje groter, want ik heb niks met dat "afgrijselijke witte gebeuren" ;)

dan heb ik 2 mooie setjes dat vindt ik wel ff genoeg voorlopig ;)

en ik moet zeggen heb em uiteraard ff geprobeerd maar ze geven zeker steun genoeg.... :D

14. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    da's ook een mooie die jij gekocht hebt...gaat toch ook maar ff langs de hönkie straks denk ik.. ;)

15. pukpuk

pukpuk Actief lid

1 jun 2006
    210
    0
    0
    heey smoekie

wil je die grijze ook even in je album zetten? :oops:
    dan stuur ik mijn mannetje morgen even de stad in

die van hunkemuller hebben ze ook in het ivoor wit

ik herriner mij ook dat ze zoiets in het roze hadden bij prenatal.
    helaas zitten al die leuke winkels hier niet in het winkelcentrum alleen hunkemuller.

16. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Pukpuk: ik heb die zelfde bh en ik vind hem dus verschrikkelijk zitten.... Vind jij hem wel lekker zitten?

17. pukpuk

pukpuk Actief lid

1 jun 2006
    210
    0
    0
    bedoel je van de hunkemuller, die zwarte?

ik heb hem nog niet aangehad,
    kaartje zit er nog aan. ik heb afgesproken dat ik na de zwangerschap nog mag ruilen, mochten de borsten opeens wel veeeel groter worden.
    ik heb die zwarte eigenlijk ook meer voor erbij.
    ik vind die gewoon heel mooi. ik beval volgende week en ik vind een zwarte bh wel mooi als ik met de kerst weer fut heb om mij mooi aan te kleden.
    of voor daarna op feestjes en verjaardagen als je iets moois, donkers aan hebt.

ik heb ook een stevige witte, gewoon zo'n saaie, maar die zit gewoon lekker glad en lijkt me heerlijk onder je pyama de eerste dagen en daarna uiteraard ook

ik zou er nog wel 1 bij willen, of die van de hm en anders koopt mijn man er maar 1 witte bij na een weekje na de bevalling, dan weet ik ook hoe groot ze zijn haha

18. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ja die zwarte bedoel ik.
    Ik vind die kantrandjes absoluut niet prettig, die irriteren mijn bortsen erg. Ook vind ik ze heel erg in een punt lopen waardoor het er niet uitziet in een t-shirt.
    En dat kunnen omruilen is een goed idee! De derde dag kon ik mijn bh's 's morgens nog aan en 's middags paste ze niet meer :confused: Gelukkig had ik toen al 1 bh van de prenatal die nog wel lekker zat, die maar snel 1 bijgehaald

19. pukpuk

pukpuk Actief lid

1 jun 2006
    210
    0
    0
    heey danielle

die van prenatal, zijn die ook van kant? of is het een anders soort kant?
    ik vind die zwarte nu wel mooi zitten, maar ik kan me voorstellen dat het niet echt een bh is die lekker ligt in bed. hij is meer voor het mooie.

ik kan helaas zelf gewoon de stad niet meer in. ik kan maar kleine stukjes lopen vanwege mijn bekken, winkelen is echt funest voor mijn bekken.
    wel jammer, want de leuke bh's zijn te koop in de stad.
    die van de hema vind ik veel te slap.

ik denk erover om anders voor kerst een mooi setje te vragen, dan koopt mijn man die maar even. dan weet ik de maat tenminste, en of de voeding wel loopt.

voor nu heb ik dan gewoon zo'n witte en ik heb nog 2 bh's liggen zonder beugel, wel geen voedingsbh maar die zijn dan zo gekocht.

20. pukpuk

pukpuk Actief lid

1 jun 2006
    210
    0
    0
    even iets heeeeel anders

morgen hoor ik wanneer ik opgenomen wordt om in te leiden, spannend............

Deel Deze Pagina