ik ben 5 december 38 weken. ik verwacht dan 6 of 7 opgenomen te worden. ik heb diabetes en een schildklierafwijking. Ik loop mijn hele zwangerschap al bij de gyneacoloog. omdat de baby's van moeders met diabetes het vaak wat moelijk hebben op het laatste (met name met hartje, vroeger waren er vaak doodgeboortes in de laatste weken) laten ze je liever niet tot 40 weken lopen. de baby's zijn in het algemeen ook wat zwaarder. mijn kindje werd vorige week al 7,5 pond geschat haha een gezellige dikkerd dus hihi voor 38 weken halen ze het liever ook niet, dit omdat de baby's van diabetes moeders weer 2 weken achter lopen met longrijping ik moet in het ziekenhuis bevallen. ik zelf krijg een glucose infuus en een infuus om in te leiden. de baby wordt na de geboorte door de kinderarts in de gaten gehouden. zijn/haar bls kunnen wat te laag zijn. mocht dat zijn, dan moet hij/zij de couveuse in. ik zal minimaal 2 dagen in het ziekenhuis blijven, maar misschien langer, het hangt er ook vanaf hoe het kindje het doet. groetjes
wordt trouwens een beetje moe van mijzelf hahahaha ik twijfel aldoor over die bh's! dan denk ik, zit hij eigenlijk wel lekker? is de maat wel goed? zit hij niet net aan? nu zei han dat die zwarte niet lekker zit, en ik heb hem nu al 3 keer weer aangedaan, en idd, het is is misschien toch niet zo fijn dat kant. hahaha erg he! mijn mama brengt hem morgen terug naar de hunkemoller. maar dan heb ik er nog maar 1 en dat vind ik niet praktisch dus nu heb ik mijn man de opdracht gegeven om bij prenatal en hm bh's mee te nemen, en in diverse maten, want ik weet niet hoe ze vallen. mijn ma gaat volgende week weer naar de stad en kan dan de overbodige weer terug brengen stomme bekkenpijn, anders had ik gewoon zelf even naar de stad gesjeesd ach...we gooien het maar op hormonen...en anders ben ik gewoon een druktemaker hihi ps: durf het bijna niet te vragen...maaruh...iemand nog foto van die grijze met roze set van hm?
Hoi pukpuk.. Jeetje zeg, wat spannend ! Maar wel een heerlijk gevoel dat je dalijk je kindje in je armen hebt, ben echt heeeeeeeeeeel erg benieuwd ! Ik heb mijn setje uitgewassen, en hij zou zo wel droog zijn Ik zal als ik het niet vergeet een foto maken voor je ok ! Ik twijfel nu ook of ze niet te klein zijn.. Omvang 80 valt al redelijk klein.. Ik vermoed dat ik dalijk setjes erbij moet kopen hihi... -x-x-x-
Wat een leuk setje zeg, die grijze van H&M! Heb hem gelijk meegenomen toen ik hem zag hangen. En hij zit ook nog lekker! Idd even afwachten of mijn borsten niet ineens enorm veel groter worden na de bevalling, maar ik vind dit zo'n verbetering ten opzichte van de degelijke gevallen van de HEMA die ik tot nu toe had!
Hihi een bh van H&M? Heb nog nooit een goed passende bh daar aangetroffen. Allemaal van die flutdingetjes. Zijn inderdaad leuk maar met maximaal cup B of zo. Als je groter hebt hoef je je niet te wagen aan zulke bh's...
ik heb niet zulke grote borsten en ik kan soms voor een 10 euro bij de zeeman of c&a al een heel mooi setje scoren. maar ik kan me voorstellen dat als je cup d hebt je sneller naar een speciaalzaak gaat
Ik draag normaal cup 75 D (nu 80 F schaam schaam) maar ik kan helaas niet uit de voeten met goedkope bh's. Ik koop altijd Chantelle of Marie-Jo, die geven heel veel steun, passen perfect en blijven goed van kwaliteit. Naar mijn idee is goedkoop nog altijd duurkoop op bh-gebied.
hoi mijn man heeft vandaag diverse bh's gekocht, hij komt zo thuis en kan ik ze even passen. ben benieuwd...mijn ma brengt morgen de overbodige weer terug lief hoor, al die mensen die voor me aan de slag gaan maar even wat anders! IK WORDT 7-12-07 INGELEID, DUS MAMA vandaag hebben ze al gekeken en ik heb 2cm ontsluiting al. dat kijken was trouwens best pijnlijk. het bloed daarna ook een beetje, maar dat kan geen kwaad zei ze. groetjes
Pukpuk, jeetje wat spannendd.... En neemt je moeder ook die grijze mee..? Anders zet ik die foto er wel ff op.. Maar als ze hem mee neemt dan kan je hem in levende lijve zien hihi =xxx=
hoi nou het is gelukt hoor mijn man heeft 4 bh's bij prenatal mee en die van h&m en wat denk je? allemaal te klein hahaha stomme maten ook, ik had bij hunkemuller een cup aan en daar zwommen mijn tieten in, dus nu een b cup besteld bij mannetje, nou ik kan gewoon weer een c cup nemen hoor. al die bh's vallen ook weer anders. mijn mama ruilt ze vanmiddag om, het houd wat haha maar even een vraagje: vinden jullie die beugels niet vervelend? (van h&m) normaal heb ik ook beugels, maar nu ik zwanger ben snijden die en ik begreep dat ze met borstvoeding ook bh's zonder beugel aanraden
Ik heb juist een hekel aan BH's zonder beugel... Denk dat het erg persoonlijk is. Ze zeggen wel dat zonder beugels beter is voor je melkklieren.
Hmm... ik vind die zonder beugen lekkerder zitten momenteel, maar ik denk NA mijn bevalling weer met Dus je boobs zijn toch gegroeid ? hihi -xxx-
Ik denk dat elke bh gewoon weer anders valt. ik heb echt een tas vol hier thuis haha ik vind die grijze van h&m wel erg klein vallen hoor. ik merk ook geen verschil tussen cup b en c echt heeeel minimaal, aangezien mijn borsten nog wel groter zullen worden als de borstvoeding op gang is wil ik hem toch iets groter, maaR cup D? nou ja, als die bh nou eenmaal zo valt de bh's van prenatal vind ik het lekkerste zitten. ik heb er twee die ik wil houden, een witte met kant en een zwarte met een heel klein kant randje. allebei 85c groetjes
Ik heb die 80c maar zit idd. ook qua breedte net aan Maar vind 80d dan weer zo groot hihihi.. Hij is wel leuk toch..? -xxx-
ik vind hem heel leuk maar ik laat de kaartjes eraan. je mag hem na 30 dagen nog ruilen. ik trek hem toch niet meteen aan, ivm de beugels. als hij dan eind dec te krap zit kan ik hem gewoon terug brengen groetjes
Ik laat ook de kaartjes er aan en hij zit nog in het tasje met de bon. Dan kan ie zo terug gebracht worden als ik toch een maatje groter of kleiner nodig heb...Nu is het net iets te groot, dus ik hoop dat ik goed gegokt heb qua maat..