30 weken echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Sjenny, 28 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Volgende week hebben we een 30 weken echo... Ze twijfelen nog steeds over mijn termijn.... :(

Wordt inmiddels toch wel een beetje zenuwachtig terwijl het alleen een verschil kan in dat ik twee weken eerder beval...:)

Ik zal even uitleggen waarom het zo onduidelijk is want anders staat het zo raar... In maart heb ik een MA gehad en moest gecureteerd worden... :(

Daarna duurde het maar voordat ik ongi werd.... Inmiddels al wat testjes gedaan maar alle negatief... Toen ik op dag 84 na curetage bloed verloor was dat voor mij een ongi! Was wel een korte van 2,5dag maar ja 1e keer na operatie dus niet vreemd...:) toen ik na 3 weken weer bloed verloor en ik me toch zwanger voelde dacht ik aan een vmk en dus voor de zekerheid gaan testen want je mag immers geen tampon in bij mk... En binnen twee seconden een streep! Niet super donker maar wel heel snel! ;)

En dus de vk gebeld en die adviseerde met pas een krappe 4 weken na ongi nog even af te wachten en na 5 dagen weer te testen! Ook die kwam snel op dus ja hoor zwanger! Een afspraak voor een echo met 8 weken gemaakt (mocht niet eerder... :()

De avond voor de echo weer een heftige bloeding gehad met stolsel zo groot als een ei:$ dus de dag erna verdrietig naar de vk... Tot ze inwendig ging kijken met de echo, want daar was geen leeg zakje, geen garnaaltje maar al een heel kindje! :D en werden we 6 weken vooruit gezet! Alles zag er goed uit dus helemaal in de wolken! :)

Alleen heeft ze 3 x moeten meten om tot 14 weken te komen... En dat deed ze door meten van kop tot kont.... En dat mag dus niet meer met 14 weken... :( bij 20 weken lag ze er niet goed voor.... (hoofdje was mooi op termijn, buikje 1 week verder en beentjes 1,5 week!)

Twee weken geleden bij de vk voelde ze naar de grootte van mijn baarmoeder en die lag ongeveer 2 weken voor....

Lang verhaal... Maar moest het even van me afschrijven en nu duimen voor volgende week! :p

2. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    oei das een heel gedoe dan ja! hier trouwens ook een bm die 2 weken voorloopt op groei, maar bij de 20 weken echo (met 21 weken) een prachtig beebje wat ongeveer 1 a 2 daagjes voorliep dus het zal wel ;)

Wel leuk om nog weer even te kijken naar je kleintje!

3. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Ja dat is zeker nog een hele leuke bijkomstigheid! :) klaag ook helemaal niet! :D

4. eeneneen isdrie

eeneneen isdrie Actief lid

1 jun 2010
    342
    5
    18
    wat een gedoe zeg! werk je straks misschien wel eigelijk tot 38 weken door, zonder dat je dat weet....
    maar ze kan toch ook gewoon voorlopen op groei?

maar in ieder geval veel plezier volgende week!

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Lastig zeg.. Zeker omdat op deze termijn een kindje ook gewoon voor kan liggen in groei. De mijne ligt zo'n 2,5-3 weken voor. Maar dat veranderd de termijn niet. Dus ik vraag me af, of ze daar nu nog aan iets zouden veranderen..

6. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.960
    126
    63
    zuid holland
    Ik denk ook niet dat ze nu nog de termijn gaan aanpassen, want je kan dat eigenlijk niet meer meten. Kindje kan nu idd voor of achter liggen op groei, waardoor je geen zuiver beeld krijgt. Heel vervelend dus, maar denk dat er niks anders opzit dan afwachten.

Succes iig en natuurlijk veel plezier bij de echo.

Deel Deze Pagina