Ik zie hier ontzettend veel berichten over, pendelen, tarot enz.. nu vraag ik me dus af.. wie van jullie heeft nou echt een gave? zijn er hier mediums, paranormaal begaafte aanwezig? of misschien mensen die gewoon weten dat ze iets meer voelen/zien dan een ander? ikzelf ben niet paranormaal begaafd, maar ik voel wel dingen heel sterk aan... weet vaak precies wanneer wanneer de telefoon is, en dan heb ik 9 van de 10 keer ook nog eens gelijk over wie t is. en zo zijn er nog een aantal dingen. liefs marieke
oke, heb je dat iedere minuut van de dag? of moet je je er dan echt voor open stellen? heb je dit ook al lang? een vriend van mij en ik hebben een hyves aangemaakt, misschien wil je lid worden? http://paranormaalbegaafd.hyves.nl/
ik ben een hsp hig sensetive person ik voel veel, voornamelijk gevoelens.Maar ook wel eens entiteiten! Dit heb ik niet elke dag! ik moet me er wel open voor stellen. Ik heb hier op zp wel eens mensen gehad waar ik het bij heb gedaan!
oke dat is wel mooi... heb je er mee moeten leren omgaan of is dat er eigelijk altijd geweest? als ik me concentreer kan ik aura's bij mensen zien.. ik zie t niet vaak omdat ik me er niet altijd voor open stel maar toch.. ik ben ook erg gevoelig.. een vriend van me heeft bepaalde gaves en ik was er altijd al erg in geinteresseerd maar omdat t soms nog een taboe is bij sommige mensen praat ik er niet zoveel over.. door die vriend ben ik t weer een beetje aan t toelaten en oppakken...
Het is er altijd wel geweest, alleen ik dacht dat het normaal was. Tot ik erachter kwam dat dat niet zo was dus! Ik heb er mee leren om moeten gaan, heb het zelfs 2 jaar van me geblokt omdat ik er echt niks voor voelde, was ook een onzekere tijd voor mijzelf! maar ben nu sinds ik zwanger ben weer helemaal gevoelig en hoger zelfs, dus ben me er weer een beetje bewust van geworden!
ik praat er oko niet over precies om de reden die je zegt! Voor de meetse mensen is het taboe, en kijken ze me raar aan! maar veelal heb ik het vaak gelijk! En dan zie je ze echt kijken
ik ben niet paranormaal begaad. maar ik heb soms wel eens deja vu's. dan heb ik bijvoorbeeld over iets gedroomd, en dan komt het later uit. het zijn niet echt grote gebeurtenissen, maar meer van die kleine dingetjes.
ja t schijnt inderdaad dat als je zwanger bent dat die gevoelens en gaves ook sterker worden... ik was er vanaf mn 12e ongeveer erg veel mee bezig.. vooral ook met tarot en orbs enzo. ik maak ook altijd foto;s en er staan ook bijna altijd wel orbs op.. na de middelbare school heb ik het ook een beetje geblokt omdat mensen t niet geloofde of het erg eng vonden. ben er dus niet meer mee doorgegaan en heb t weg gestopt. maar nu dus sinds een tijdje sta ik er weer voor open.. ik zie wel wat er van komt.. vind t wel fijn om dan met mensen te praten die ook bepaalde dingen voelen of zien... niet iedereen wil er namelijk over praten vandaar dus ook dit topic
ik vind mezelf ook niet paranormaal begaafd hoor, denk dat ook iedereen wel eens een deja vu heeft.. ik denk alleen wel dat als je ze vaker hebt dat je ook een gevoels mens bent.. sta je er voor open?
ik heb voorspellende dromen, hoor dingen die mensen denken, voel en zie de aanwezigheid van "geesten". Maar ik moet me er wel voor open stellen, anders merk en zie ik helemaal niks.
ik denk dat dat bij veel mensen zo is ja: het open stellen... ik voel ook idd aan als iemand niet in orde is, ergens mee zit enz... ik neem snel emoties over!
ja klopt het is ook eng! maar ik denk dat dat komt omdat het nog onbekend is. En veel mensen doen er eng over. Ik heb toruwens ook dat mijn gevoel heel sterk is, die heeft 9 van de 10 keer gelijk! en ook dat gevoel met mensen of ze okay zijn of niet.
ja dat heb ik ook! ik voel snel aan of mensen goede of kwade bedoelingen hebben.. valt me op dat er toch veel mensen zijn die bepaalde dingen hebben of kunnen .... ik ga nu ff boodschappen doen! tot later! liefs marieke
ik denk omdat steeds meer mensen zich ervoor open durven te stellen en erover durven te praten. Veel plezier met boodschappen halen (vind het altijd vreselijk om dat te doen)
Hi meiden, Ik geloof zeker dat er veel meer is dan veel mensen willen geloven! Mijn moeder is paranormaal begaafd, en heb het van haar doorgekregen. Alleen zij staat er volledig voor open ik niet... Ik vind het een beetje eng, al wordt dat wel steeds minder! Ik merk als er iemand bij me is, heb zelfs al meegemaakt dat een kaars opeens aan was zonder dat er iemand in de buurt was. Ik hoop (en denk) dat het een goede geest is, bijvoorneeld mijn oma. Soms voel ik ook dat er dingen gaan gebeuren, en vaak zijn dat minder leuke dingen Veel mensen geloven het niet, omdat het niet te verklaren is en mensen willen van nature graag alles kunnen verklaren.. Ik praat er weinig over, alleen als mensen laten merken dat ze interesse voor hebben. Ik vind het een mooie gave, maar het is erg moeilijk om te lleren hoe je er juist mee om moet gaan. x Malina
Ik zelf ben hooggevoelig en sindskort weet ik dat ik ook lichtwerker ben. Een heel mooi iets, wat eigenlijk ook zo heel gewoon is. Ik lees graag over dingen die gaan veranderen, het jaar 2012, nieuwetijdskindjes die nu geboren wrorden. Dat zijn zulke mooie kindjes, ik verheug me er echt op om zo'n klein wijs wondertje te mogen ontvangen Ik geloof niet dat ik gaves heb, al voel ik sfeertjes wel gauw aan en let veel op de kleine signaaltjes. Ik voel een sterke band met mijn overleden opa, die ik nooit gekend heb. Hij overleed tijdens een motorongeluk toen mijn vader 4 was. Ook mijn oma, zijn vrouw, ik denk veel aan haar. Ik ben eens op de paranormale beurs geweest, waar een helderziende man aangaf dat ik een oude ziel ben. Mijn vraag ging destijds over het werk en hij gaf ook aan dat ik nu op het verkeerde 'niveau' zit. Ik vibreer op een hoger niveau (en dat heeft verder niets met een aardse rangorde te maken hoor)Dat het daarom ook niet gek was dat ik me niet thuis voel in het werk wat ik doe. En dus een paar maanden later kom ik iets over lichtwerkers tegen op internet en denk gelijk ja dit is het! Dit ben ik! Bijna tranen hihi en al snel daarna moest ik dus weer aan die man van de beurs denken die dat allemaal zei.