haha ja dat hebben mijn vriend en ik ook hoor.. alleen dan heb ik t over mijn relatie zeg maar: wij zeggen idd ook vaak t zelfde erg komisch! maar die van die mail is een gewone vriend.. dat vind ik dan ook wel bijzonder
de vraag is wat versta je onder paranormaal begaaft zijn? ik kan dingen zien en voelen ja, genezen met hand opleggen, foto lezen dat soort dingen
ik zelf vind dat je paranormaal begaafd bent als je andere met je gave kunt helpen.. dus dat je overleden zielen kan oproepen voor vragen voor een ander bijvoorbeeld, of als je iemand kan verlossen van pijn doormiddel van energie overnemen in welke vorm dan ook.. dat soort dingen noem ik paranormaal begaafd.. maar denk dat t voor iedereen misschien anders ligt..
wat jij noemt is healing. dat kan als je paranormaal begaafd bent maar dat hoeft niet. is er trouwens een specifieke reden dat je dit vraagt? ben je zoekende naar antwoorden bijvoorbeeld?
eeehm sorry....maar ik vroeg nix toch? hahahaha of had je t niet tegen mij? maar healing is een onderdeel van paranormaal begaafd zijn.. dus in feite is dat dan t zelfde. dat bedoel ik met paranormaal is erg breed...
hahaha nee zo bedoel ik het niet. ik denk misschien heb je een specieke vraag dat je deze topic hebt geopend. en klopt paranormaal begaafd zijn is erg groot. ik probeer alleen aan te geven dat het een niet hetzelfde is als het ander. er zitten zoveel verschillende taken en kanten aan.
haha ja precies dat bedoelde ik ook nee heb niet echt een specefieke vraag hiermee.. maar omdat er zo weinig over gesproken word in de maatschappij, omdat er toch een beetje een taboe op rust vroeg ik mij hier zo af of er mensen waren met een gave of iets dergelijks
oke nou het valt mij op dat er nu eindelijk uitgesproken wordt dat veel mensen niet gek zijn maar gewoon stemmen horen bijvoorbeeld. ik geloof er ind at de paranormale wereld om het zo maar even te noemen, naar buiten aan het treden is
dat geloof ik ook! het taboe is aan t doorbreken alleen het is een beetje een hype aan t worden en dat is ook niet de bedoeling...
ik vroeg me af of er mensen zijn hier op het forum die serieus net als char bijv. readings geven aan mensen? Net zoiets als butterfly doet met tarrot maar dan een andere gave heeft zoals deze? ik zu miss namelijk wel wat dingen willen weten an anderen miss ook wel? Ik ben benieuwd of iemand hier dit kan en of die hier miss interesse in heeft om te doen?
ik moet zeggen dat ik denk (ik ben voorzichtig) dat char ook een vorm van kijkcijfers is. ik kan wel dingen om het zo te zeggen maar om te zeggen "zoals Char" nee dat niet.
ben ik ook met jou eens blondsteenbokje, had je mijn stukje gelezen eerder in dit topic over char? ik weet t ook niet zo met haar.. nogmaals: ik geloof best dat zij bepaalde gaves heeft.. maar zoals zij t doet is denk ik ook wel kijkcijfers.. bij haar is t voor mij: eerst zelf meemaken en dan geloven
ik geloof ook inderdaad best dat Char gaves heeft maar ze doet er te commersieel mee. voor de gene die dat willen wil ik best proberen of ik iets door krijg hoor. stuur maar een opbtje. ik beloof niets trouwens he. soms lukt het en soms niet. dat is per persoon, verhaal en persoon die het betreft heel evrschillend
jep die kan ik mij heeel goed herrinneren.. met zijn foto''s ik moet zeggen dat ik hem meer vertrouw als char.. waarom weet ik niet is gewoon een gevoel hihi ik heb namelijk ook zulke foto's gemaakt.. heel vaag...
hahaha die vind je dus helemaal nix? haha ja je hoort ineens nix meer van m dat vind ik vreemd. maar toch heb ik bij hem een beter gevoel als bij char ...
Ja ik kan aan de hand van een foto of persoonlijk bezit van een overleden persoon wel veel vertellen over die persoon. Het is niet altijd zo dat je contact heb met een overleden persoon, alsof je even een lijntje uitgooi Soms laat diegene iets van zich weten na het overlijden, en de andere keer is het stil. Maar je kan wel veel over die persoon vertellen, ik heb het een x voor een overleden vader van een vriendin gedaan. Heb haar pas NA zijn overlijden leren kennen, en ik wist dingen te vertellen die ik never nooit niet kon weten..dat is wel leuk om iemand dan te zien glimlachen, want ik liep met haar hand in hand door haar jeugd zonder dat ik daar daadwerkelijk bij ben geweest.