gave?

Discussie in 'De lounge' gestart door marieke1610, 18 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Dromen kunnen ook een waarschuwing zijn. Misschien moet je in de gaten houden of de kleine in een stuitligging ligt, en dat ze het proberen om te draaien. Als dat lukt dan kan je gewoon natuurlijk bevallen.

2. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Of het een gave is weet ik niet, maar ik voel soms meer aan als ik zou willen.

voorbeeld:
    7 jr terug overleed mijn opa onverwachts en ik had die dag een heel onrustig gevoel, toen de telefoon op mijn werk ging barstte ik in tranen uit waardoor me collega's me beetje gek aankeken. Ik bulde ook gelijk "me opa is dood" mijn collega's probeerde me te kalmeren en namen de telefoon aan, ik zette de telefoon op speaker... en ja hoor... me ex-vriend met de mededeling dat me opa dood was. Een ander zou vragen welk van de 2 maar ik wist het.. nog voor de telefoon ging.....

Ik heb ook al jaren dat ik begraafplaatsen ontwijk... wist niet meer waarom totdat me vader me hielp herinneren. Als klein meisje raakte ik altijd overstuur omdat ik kon voelen of iemand vrede had met de manier waarop ze zijn gestorven...

heel raar, en heel vaak ben ik er niet blij mee. Probeer het tegenwoordig te blokken. Dus in mijn geval geen gave maar een last.

3. Ik werk sinds ongeveer 3 jaar met mijn helderhorendheid en helderziendheid. Ik vind het heerlijk om zo mensen te helpen! Mag linken hier? Anders halen de mods hem wel weg, maar op http://www.spiritueelbewust.nl kun je mij vinden.

Er vragen hier mensen of ik ontact kan maken met overledenen. Als die overledenen dat ook willen, dan krijg ik vaak een heel helder contact met ze. Heel soms gebeurt het echter dat het daar de tijd niet voor is, of een andere goede reden en dan komt niet die persoon door die je graag zou willen, maar een andere. We weten niet altijd zelf wat het beste voor ons is, maar gene zijde weet dat wel ;)

4. Shimmy

Shimmy Lid

15 jan 2008
    27
    0
    0
    hmmm..
    wat is er toch met dat 2012.
    Ik heb ook gelezen dat eem maya-stam zo'n 10.000 jaar geleden heeft voorspeld dat de wereld hoe wij m kennen zal vergaan tussen 9 en 21 deember 2012.
    heeft dat daarmee te maken?, en wat wordt daarmee bedoeld?

Mijn moeder zei tegen mij, dat baby's van nu heel anders zijn dan baby's uit mijn tijd.
    Ze huilen veel meer, kunnen op jongere leeftijd veel meer( in verhouding met wat baby's 20 jaar geleden op de zelfde leeftijd deden.)
    zouden dit dan tekenen van de " nieuwetijdskindjes" zijn.

5. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    JUP ;) deze kindjes ( waaronder ook die van mij ) zijn hier dus om ons de ''oude generatie spiritualisten'' iets bij te brengen, en te leren. Onze taak is dus om dat te doen. OF NIET.
    DIt zal dus erg moeizaam gaan en 2012 heeft met dit me kaen als ik het goed heb. Het is idg iets wat met de kosmos te maken heeft.
    ik heb niks uit boeken en niks van internet dis is iets van mij!? heel stom ja ik wete het.

6. Shimmy

Shimmy Lid

15 jan 2008
    27
    0
    0
    maar wat is dan dat " einde" van de wereld zoals wij die kennen?

en zijn alle kindjes die nu geboren worden " niewetijdskindjes" of alleen een sellectie, de kindjes die bijv. veel huilen, vooruit lopen, allergien hebben etc.

7. Zoals ik 2012 zie is dat we een volgende dimensie in gaan. De wereld zoals wij die kennen zal niet letterlijk vergaan, maar de trilling wordt hoger. Zoals het al opvalt hoe meer en meer mensen geinteresseerd raken in spiritualiteit, ermee naar buiten durven treden, er hulp in zoeken om meer met hun intuitie aan de slag te gaan. Dit heeft allemaal te maken met dat we straks in een hogere energie terecht komen, 2012. De maya's zijn nooit verdwenen, ze zitten alleen op een hogere trilling die wij nog niet waar kunnen nemen.

Zelf zie ik het als een van mijn mooie taken om mensen in aanraking te brengen met hun intuitieve kant, ze te helpen hun trilling te verhogen, zi dichterbij hun ware zelf te brengen. Op die manier zullen meer mensen in 1x door kunnen naar die nieuwe dimensie. Degenen die daar dan nog niet klaar voor zijn, zullen zeker niet sterven! Zij zullen alleen ondervinden dan mensen anders zijn, dat ze niet makkelijk meer meekunnen en zullen dus diep inzichzelf mogen gaan kijken om ook weer in contact te komen met hun kern en zo ook in die hogere trilling. Man...ingewikkeld he! En dan probeer ik het nog 'simpel' te vertellen.

De kindjes die nu geboren worden zijn niet allemaal nieuwetijdskindjes, omdat er gewoonweg ook kindjes nodig zijn die dat niet zijn. De een is echt niet belangrijker of bijzonderder dan de ander. Iedereen komt op aarde met een taak. Maar er zijn wel duidelijk meer nieuwetijdskinderen, indogokinderen, sterrekinderen of in welk hokje je ook wenst je kindje te stoppen. Het belangrijkst is dat je kindje bij de geboorte puur is en puur liefde voor zichzelf en de omgeving. Hoe meer jij je kindje puur weet te houden en begrijpt vanuit je hart en niet je opglegde verstand, hoe gemakkelijker je kindje in 2012 mee kan. En tot 2012 zeg ik: leef je leven; wees oprecht, zuiver, goed en liefde. Ontwikkel jezelf op persoonlijk vlak, dus doe eigenlijk gewoon goed, dan komt alles helemaal in orde, nu EN in 2012.

Liefs
    Kim

8. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ik ben benieuwd wat voor kindje in krijg dan..

9. In ieder geval een lief prinsje zoals je onderschrift zegt en dat is toch een heerlijk vooruitzicht! Ieder mens en daarmee ook ieder kind is absoluut even uniek en bijzonder.

10. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    klopt, het is nu al een (b)engeltje... :D

11. Shimmy

Shimmy Lid

15 jan 2008
    27
    0
    0
    hmmm kim, het is me al iets duidelijker.

Dus voor de niet spirituele mensen wordt t hard knokken in 2012 om mee te kunnen komen in de nieuwe wereld?

maar er zijn nu toch ontzettend veel mensen(waaronder ikzelf) die geen paranormale gsves hebben op hsp zijn... etc
    ik denk zelfs meer dan wel, en de meesten leven over 4 jaar waarschijnlijk nog wel.

12. Je hoeft niet paranormaal te zijn hoor om makkelijk mee te kunnen. Het gaat erom dat je onderbewustzijn bewust geaccepteerd is denk ik. Hoe ik dat nou precies moet verwoorden weet ik niet. Je hebt geen gave, bent niet hsp zeg je, maar je hebt de interesse, je weet ervan, dus zul je de hogere trilling straks herkennen.

En 'toevallig' las ik gisteren dat iedereen tot ik geloof 2024 de tijd heeft om mee te komen in die hogere trilling. maar ik ben nog wel zo nuchter dat ik zeg: dat zien we dan wel weer. Ik kan me niet voorstellen dat er iets ergs gebeuren gaat. Laatst was er een medium die zei: op 12/12 2012 om 12:12u zal het een minuut lang donker zijn. :rolleyes: Van dat soort uitspraken trek ik me maar niet zoveel aan.

Liefs
    kim

13. Shimmy

Shimmy Lid

15 jan 2008
    27
    0
    0

hmmm ik hoop dat hij 's middags bedoeld :)

maja idd, je kunt moeilijk in de toekomst leven, vandaag gebeurt er genoeg om je druk om te maken.

en ja interesse heb ik zeker, maar ik moet zeggen de ene keer ben ik sceptisch en de andere keer weet ik 100% zeker dat 't echt is.

14. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    wow wat veel mensen hier nog..
    Ik heb laatst te horen gekregen dat ik ook meer kan dan ik nu doe.. vind het eerlijk gezegd beetje freaky en probeer het dan ook maar van me af te schuiven.. hoe zijn jullie hier allemaal mee omgegaan?

15. Lieve Gwendolyne,

Eerst veel lezen en wat beurzen beaocht om te kijken wat het uberhaupt allemaal was. Voorzichtig begonnen met een tarot set uitzoeken, een pendel en op inzichtcursus gegaan om te leren met mijn intuitie om te gaan en wat begeleiding te krijgen bij de ontwikkelingen die ik doormaakt. En sommige dingen schuif ik nog steeds een klein beetje vooruit of van me af. heb nog wat angstjes te overwinnen, maar ik ga ervoor! Mijn leven is een stuk rijker en gemakkelijker geworden nu ik mijn gevoel volg. En rijker omdat ik er inmiddels anderen mee help.

Liefs
    Kim

Deel Deze Pagina