parkeren huishoudbeurs?!

Discussie in 'De lounge' gestart door French, 11 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik heb net even op de site van de hiushoudbeurs gekeken en nu moet je 'n speciale kaart hebben om bij de rai te parkeren maar ik heb niet zo'n kaart besteld...kan je nu zonder zo'n kaart ook bij de rai pakeren (als je vroeg bent) of kan dat HELEMAAL NIET?

2. ja je kan wel parkeren maar je meot die kaart 'inleveren' als je wegrijd. dus ik denk dat je die daar alsnog moet kopen ergens. de kaart kost €10; en is de hele dag geldig.

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
  4. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    ik heb in q-park gepakeerd bij t holliday inn, is 13 euri de hele dag. (verloren kaart) en is maar een kleine 10 minuten lopen.

5. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Bij de Rai zelf kost het 20 euro

6. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Je kan ook bij metro station Overamstel parkeren daar is het Gratis en dan me de metro lijn 50 richting isolator weg of 51 richting westwijk een halte verder sta je op station Rai kost je maar een zone op je strippenkaart . Bij metro station Overamstel kom je door op de A10 afrit amsterdam bisness park te nemen. afrit s111

7. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Volgens mij is het slimmer om met de trein te gaan. Maar dat is geen antwoord op je vraag.. hihiihih

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    maar hoe ver is het nog lopen vanaf de metro?
    Buiten amsterdam kun je trouwens parkeren voor 13 euro. Gratis bussen zetten je dan bij de rai af... dat is voor ons (met z'n 4en) toch nog goedkoper dan met de trein (vanaf rotterdam)

9. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    de laatste keer dat ik in de rai was kon je niet daar pakeren dat zijn echt gereserveerde plaatsen en kosten 20 euro.

Als je bij de rai bent word je naar een parkeer plaats verderop verwezen (je komt geen trams tegen :) ) dan kan je met een gratis bus naar de rai.

Als je in het weekend gaat kan je ook bij de omliggende bedrijven parkeren voor 13 euro en dan loop je erheen.

10. suusje

suusje VIP lid

7 okt 2005
    5.368
    0
    0
    Almere
    Ik parkeer altijd in amstelveen (mijn schoonouders wonen bij halte kronenburg en is gratis parkeren) en dan neem ik de metro 51 naar station Rai (paar min) 1 halte wachten dan zit je op de zonegrens en hoef je maar 1 zone af te stempelen. Dus kost bijna niks.

En vervolgens dus uitstappen bij halte RAI en dan is het pff misschien tussen 5 a 10 min lopen . Als je het station uitloopt naar links. Kan niet missen.

11. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Die kaart waarin je gegarandeerd een plek hebt in de RAI kost 20 euro. Normaal kost het parkeren 13 euro maar de vraag is natuurlijk of er dan nog genoeg plek is.... Maar er zijn ook andere parkeerplaatsen die je dan met een bus naar de RAI brengen.

Veel plezier!

12. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Zoals ik het heb begrepen is het anttwoord p je vraag. NEE.
    Je kan dr ook niet parkeren als je heel vroeg bent. Het zijn namelijk gereserveerde plaatsen.
    Wat hier ook al werd geopperd. Volg vanaf de snelweg de borden P en dan parkeer je voor 13 euro incl gratis pendelbus.
    Wat ook kan. Parkeren bij de A'dam Arena, daar zit een transferium.

13. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Ik heb dus de schurft aan pendelbusjes etc. Ik heb lekker zo'n kaart gekocht, scheelt weer hoop irritaties.. en delen door 3 valt het best mee! (in mijn geval dan)

14. Ik ben met eurocoachtravel geweest.
    27,50 euro busreis incl entree, werd voor de hoofdingang afgezet

Deel Deze Pagina