Heeft iemand deze toevallig laatst in een winkel zien liggen? Online kan ik ook wel wat vinden (https://www.lintland.nl/webshop/cellofaan-zakjes/-cellofaan-zakjes-10-stuks/) maar dan zit je met verzendkosten en wordt het meteen weer zo duur En anders maak ik zelf wel zakjes met cellofaan, maar wie weet heeft iemand laatst die zakjes ergens gezien!
Action!!! In het knutselschap liggen ze in twee verschillende maten. Ik gebruik ze ieder jaar voorkerstkaarten, ideaal!
Liggen ze dan bij de kaarten knutselspullen? Ik kom best vaak bij de action maar dan let ik helemaal niet op de dingen die ik niet nodig heb
Ja klopt, en aangezien ik ze er al 3 jaar ofzo daar haal zitten ze waarschijnlijk ook vast in het assortiment.
Action en de wibra. Als je ze niet kunt vinden, vragen aan een medewerker. Normaal liggen ze idd bij de knutselspullen (dichtbij de kaarten en bedrukt papier ed).
Gevonden bij de action! Ze stinken wel een beetje en er gaat eten in, dus ik laat ze eerst wel even luchten. Ik kon ze eerst niet vinden trouwens dus ben toen de bordjes erbij gaan lezen en toen had ik ze snel gevonden
Ik haal ze altijd bij de Boekenvoordeel. Daar hebben ze twee maten in pakken van 100 stuks. Ideaal voor traktaties, etc.