Hoi Ik ben sinds 2 dagen zo beroerd van de maagzuur dat ik nu in het weekend, en wel nu, snel iets wil halen, voor ik maandag de verlos bel.. Want ik kom tot niets anders, gewoon door de misselijkheid... mag gaviscon dan als je zwanger bent? ik wil echt niks nemen wat twijfelachtig is..!! hoop dat er ervaringen zijn...! groetjes, Sam
Ik heb rennies gebruikt en antagel.. Dat laatste kan je alleen bij de apotheek halen.. maar rennies gewoon in de supermarkt.. Gaviscon weet ik niet..
oh ja en ik zou geen sappen drinken.. Ik drink veel water, limonade en drankjes met water gemixt.. zoals dubbelfris enz.. en je kan vanille vla proberen.. of anders gewoon zuiveldrank.. dat helpt bij mij ook heel goed.. Sterkte ermee meis!
apotheker raadde mij antagel aan, heb het alleen gebruikt wanneer devla enzuivel niet meer hielp en bijv voor het slapen gaan. iets hoger liggen dmv kussens of ruggesteun klein tikje om hoog wil ook al helpen
hey ladies, bedankt! Voel me nog steeds super beroerd trouwens, maar eh, alleen de AH was nog open dus ik heb nu maar toch even gaviscon gekocht en net een slok genomen. Ik ga maandag wel de verloskundige bellen..hopelijk zegt ze niet weer ''hoort erbij'' want zo kan ik niet eens iets doen.. En eten, ja, ik let er wel al op idd. Gele vla durf ik niet te kopen want volgens mij eet ik dan zo een liter per dag..en dan kom ik alsnog ook 10 kilo aan... Thanks!
Ik heb ook Gaviscon, in de bijsluiter staat ook gewoon dat het in de zwangerschap gebruikt kan worden. Vind het alleen niet echt super spul, maar dat kan aan mij liggen.
nou ik heb dus 2 doppen van die fles genomen en voel me nu al heel veel beter...ben er voor nu wel even heel erg blij mee!! duur spulletje, zon flesje 7,50....
beter dat het helpt! ik heb er ook al 3 dagen last van en wordt steeds erger lijkt wel..krijg me avondeten niet naar binnen..brand als de hel! zo maar een rennie nemen..melk en vla helpt trouwens echt totaal niet bij mij! iemand nog andere tips? wil niet straks een rennie verslaafde zijn!
Ik heb ook al een tijdje last van maagzuur en je mag gaviscon gewoon gebruiken, ik gebruik het op advies van VK en huisarts. Ze hebben tabletten en een drankje, bij mij werkt het drankje het beste. In het begin moest ik het echt 4x per dag innemen maar nu neem ik het vaak alleen maar in voordat ik ga slapen. Het is erg vervelend dat zuur en hoop dat je snel iets vindt wat voor je werkt, succes!!!!
Ik heb Antagel voorgeschreven gekregen via de gyn. een paar weken geleden. Tot nu toe 2 x nodig gehad gelukkig. Het werkt wel heel erg goed! Afgelopen nacht 10 ml gepakt omdat ik zo vreselijk veel lact had van maagzuur! Binnen 15 minuten was het over en weer heerlijk kunnen slapen.
Mijn verloskundige raadde de rennie's en de antagel aan. Zij zei dat ik beter niet die drankjes enzo kon halen ( oa dus de gaviscon). Rennie's helpen bij mij aardig goed en de zuivelproducten
Gaviscon mag wel hoor! Vind ze alleen zoooo smerig. Alsof je op een super oude tandpasta tube kauwt.... Brrr als ik er al aan denk Blehhhhhh. Rennies doen het hier beter!!