Pff ik vind dit echt rot. Heb sinds ik zwanger ben meer afscheiding dan normaal (eerst bijna niks). Als ik 's morgens een schone onderbroek heb aan gedaan, kan ik 's avonds weer een nieuwe aan doen. Ik voel het soms gewoon 'stromen'. Heeft iemand hier ook zo'n last van? En is het niet slecht om inlegkruisjes te gebruiken? Ik dacht dat je daar eerder een schimmelinfectie van krijgt..
Tijdens de zwangerschap is het heel normaal dat je veel afscheiding hebt. Zolang het niet stinkt, of een rare kleur heeft is er niets aan de hand (anders kan het wijzen op schimmelinfectie) Geen zorgen maken dus !
Ja dat weet ik, maar ik vind het gewoon vervelend. Wou even weten of je gewoon inlegkruisjes kan gebruiken.. Heb die eigenlijk nog nooit gebruikt...
Ik heb ook als ik niet zwanger ben veel last van afscheiding. Heb echt altijd een inlegkruisje nodig, dus ook als ik niet zwanger ben. Ik zou ze gewoon gebruiken...ik kan ze niet wegdenken.
hihi sinds ik zwanger ben ben ik ook een grootverbruiker van inlegkruisjes. Gewoon bij ieder wc bezoek even vernieuwen en het kan geen kwaad hoor. Zolang je maar schoon op jezelf bent. Liefs, Sam
als ik geen inlegkruisje verbruik is mijn gewone broek op een gegeven moment nat, dus ik gebruik ze ook. Het mag ook hoor als je ze maar geen nachten en dagen laat zitten..
ken het probleem.. ik liep altijd meteen naar de wc als ik het voelde was ook bang voor natte vlekken dus ging met geknepen billen zo snel mogelijk naar de wc.. heb er nu wel iets minder last van.. ik had het vooral heel erg na een toilet bezoek of als ik heel lang had gezeten en dan opstond..
Ja hier ook "last" van. Het scheelt wel een hele boel als ik katoenen onderbroeken aan doe, van die charmante 3 voor ..E van de hema. Doe ik een niet katoenen onderbroek aan dan is het zeker raak.
Ik ook en nu aan het eind is het nog erger Ik moet wel inlegkruisjes gebruiken anders lek ik gewoon door. Regelmatig verschonen en als je thuis bent misschien even wassen. Dan gaat het niet mis. Ben zelf erg vatbaar voor schimmelinfecties maar als die maanden nog geen last van gehad. Dus goed je hygiene bewaken!
Hier ook veel maar ik doe zowizo altijd 's avonds een schone onderbroek aan, lekker schoon in bed! Qua inlegkruisjes gebruik ik katoenen inlegkruisjes omdat ik geloof dat de wegwerp inlegkruisjes je afscheiding alleen maar erger kunnen maken. Maar dat is ieder voor zich. Zolang het niet heel vreemd ruikt of een andere consistentie is, is het normaal om meer afscheiding te hebben tijdens je zwangerschap.
Ik zou even naar de dokter gaan. Ik moest toevallig toch naar de Gyn. omdat ik onrustige cellen heb, maar ik bleek een leuk bacterietje bij me te dragen die zelfs een vroeggeboorte kon opwekken als je er niets tegen deed. Ik ben behandeld maar mijn dochter werd toch met 34 weken geboren. Hoeft niets te zijn bij jou, maar na mijn ervaring zou ik toch het zekere voor het onzekere nemen en even een uitstrijkje laten maken.
Zo herkenbaar, die afscheiding! En ook zo balen.. Ik wil steeds geen inlegkruisjes gebruiken, maar dan loop ik zeker de kans door te lekker: zoveel is het.. Misschien toch maar gaan gebruiken dus. Bij twijfel even met de vk overleggen denk ik!