Hoi Hoi, Ik wil zo graag een keer naar een kuuroordje of ja waar ik lekker gemasseerd wordt etc etc en een lekkere gezichtsbehandeling krijg etc etc. Weet iemand waar je dat kan doen en of er speciale zwangerschaps treatments zijn.... of moet ik het gewoon laten? Gr. Brigitte
Meid kan je gewoon doen hoor, ikben laatst ook geweest en zag veel mooie buiken rond lopen. Weet niet of je de sauna gewend ben maar daar moet je voorzichtig mee zijn, gewoon heel goed naar je lichaam luisteren en lekker genieten. Misschien als je wat boekt even aangeven dat je zwanger bent. Liefs Ikke
Gaan meid, ff lekker ontspannen Ik heb het ook gedaan toen ik 25 weken was heerlijk een hot-stone massage, die ze wat aangepast hadden omdat ik niet zo goed meer op mijn buik kon liggen....
Bepaalde drukpuntmassages mag niet als je zwanger bent. Maar dat weten ze daar wel. Verder kan je gewoon alles doen volgens mij. Alhoewel ik wel verschillende verhalen hoor over de sauna... De een zegt dat het wel mag, de ander dat het niet mag en weer iemand anders zegt dat het wel mag, maar dat je wel korter moet gaat dan normaal...nou pfff ik ben er nog steeds niet wijzer van. Zelf ga ik alleen zwemmen, in het bubbelbad en in het stoombad. De sauna sla ik maar over, omdat ik het risico niet durf te nemen. Mensen die zeggen dat je de sauna niet in mag, hebben het er altijd over dat je hartslag dan te hoog wordt en dat dat niet goed is voor de baby...tsja het zal allemaal wel. Sporten mag je wel gewoon doen en dan gaat mijn hartslag ook omhoog dus ja. Beetje onduidelijk dus. Maar een lekkere gezichtsbehandeling en de meeste massages zijn heerlijk! Inderdaad wel ff passen en meten als je niet zo lekker meer op je buik ligt.
't Enige wat mij is afgeraden (door mijn vk) is zo'n totaalpakking (word je ingesmeerd met spul, en dan nog ingepakt in de folie). Dat schijnt niet zo goed te zijn. Sauna mag vlgns de vk. Het is mij afgeraden omdat ik een nogal lage bloeddruk heb en ik nooit naar de sauna ga. Gewoon lekker gaan! Luister naar je lichaam en GENIET!
Hey dames, thanks voor de tips, ga denk ik maar eens op zwaluwhoeve kijken. Het scheelt dat ik toch niet zo van de sauna hou mij te heet, maar een overheerlijke gezichtbehandeling en massages hmmmmmmmmmmmm geniet er nu al van hahaha even relaxen... ben van plan om dan a.s. weekend te gaan met manlief denk ik. Ik laat het jullie weten hoe het is gegaan... doegie liefs Brigitte
Vitalizee in Scheveningen (mooi uitzicht) en Holiday in Schiedam zijn mijn favorieten Over Zwaluwhoeve heb ik inderdaad ook goede dingen gehoord! Have fun meid
Het mag allemaal, als je maar naar je lichaam luistert (volgens mijn vk). Ik ben laatst in de sauna geweest en turks stoombad, ging er wel wat korter in dan normaal, maar had nergens last van.
Ik ben met 26 weken naar Sanadome in NIjmegen geweest! Is een suana complex met badkleding! Ik heb heerlijk genoten! Het kan totaal geen kwaad volgens de VK, en ind. er geld alleen: Luister naar je eigen lichaam! veel plezier en genietse! kus miek
hier ook een lekker weekeind sanadome in Nijmegen. Incl massage en gezichtsmasker. Ik was 6 maanden zwanger en ben op mijn zij liggend gemasseerd. Gewoon doen en kijken wat je lekker vindt en wat niet.