Sorry als die al dubbel is.. maar kreeg dit over de mail: Overgenomen van een andere mama, maar heel belangrijk LET OP!! AAN ALLE MENSEN DIE UITDEEL KINDERROZIJNTJES VAN HET C1000 EIGEN MERK IN HUIS HEBBEN. Deze rozijntjes zijn VERGIFTIGD. Maar wat er word aantroffen in de rozijntjes is te ziek voor worden. Ze zitten vol met eitjes en wormpjes en dat terwijl ze goed zijn tot eind 2012. Wij zijn hier mee vandaag naar de c1000 gegaan en wat blijkt? Het zit in alle uitdeelzakjes. Ze zijn dus door de keuringsdienst van waarden al uit de winkel gehaald. Er hebben dus meerdere mensen al geklaagd. Ik vind dat de C1000 briefjes had moeten ophangen toen de eerste persoon al kwam klagen. Want als ze nog goed zijn tot eind 2012 wat met al die kinderen die het nu nog gaan eten? En al helemaal over een half jaar. Ik wil niet weten wat je dan aantreft. Dus bij deze iedereen, als je dit leest stuur dit dan door naar je vrienden die ook kinderen hebben en die dit ook eet heb vernomen dat er al 1 kindje heel erg ziek is en vol met de eitjes en wormpjes zit dus a.u.b stuur dit naar iedereen toe Vond het wel belangrijk genoeg om iedereen te mailen, vandaar.
He? Als ze echt vergiftigd zouden zijn, zou er toch al lang een groot bericht op de grote nieuwssites staan? Bizar...
Huh, laat ik die nou net in huis hebben... Wat raar, ik heb er verder niks over gehoord. Geen nieuwsbericht oid?
huh is dat echt zo? Hier heeft me dochter de laatste 2 a 3 maanden inderdaad deze rozijntjes bijna dagelijks op. En is niet ziek geworden. Wel gaan ze nu gelijk de container in. Maar inderdaad waarom is het niet in het nieuws nog? Wel neem ik het zekere voor het onzekere en bedankt voor je bericht!
Dat het nog niet in de media is, betekent nog niet dat het niet zo is.. Better safe then sorry... Ik kreeg het bericht van een vriendin van me die gisteren dus naar de c1000 is terug gegaan.
Is het wel waar.?? Het lijkt me dat een bedrijf als c1000 zo iets zelf zo snel mogelijk uit de schappen haalt als ze dat niet doen is het bedrijfsschade. Groter dan het probleem zelf dus van waar komt het berichtje en kan je ook een link plaatsen met waar het nog meer staat. Om het echt zeker te zijn. Ik neem nooit uitdeelzakjes van rozijnen ze vind ze hier nog niet lekker. Maar met zoon nam ik altijd de gewonen rozijnedoosjes.
Ze zijn vergiftigd en er zitten wormpjes in, dat zijn 2 verschillende dingen.. Ik geloof er niet zo veel van eigenlijk. Nergens is er iets bekend, en deze vage teksten duiken alleen op in fora.
Nouja, ik gebruik ze ook niet.. maar kreeg de mail en wilde het toch even neerzetten. Wat Corina zegt, better safe than sorry!
Dat gevoel heb ik dus ook vandaar ik zij is het bericht wel waar. Ik schreef ook een bedrijf als c1000 zou toch gek zijn om zo iets niet meteen uit de handel te halen dat is de slechtste reclame die een bedrijf maar kan krijgen. Daar bij met dit berichtje moet je gewoon uit kijken als het niet waar is. ER zijn al mensen die die dingen de prullenbak in gooien. En is de schade al groter dan de bedoeling was. Is het wel waar en de c1000 heeft het er bij laten zitten( wat ik betwijfel) dan mogen ze wat mij betreft aan de schandpaal.
Kan ook, of misschien zijn ze nog bezig met berichten of iets. Geen idee. Wilde jullie er op wijzen. En anders moet het topic maar dicht.. Wil ook geen vals secreet zijn die moeders in de war brengt.
Gister werd er op een ander forum ook zoiets geplaatst! met precies dezelfde tekst. Als dit echt waar was had C1000 echt niet gewacht om dit naar buiten te brengen. IK denk dus dat het een broodje aap verhaal is.
Ik zeg een broodje aap verhaal aangezien ik precies hetzelfde verhaal vorig jaar ook al voorbij heb zien komen
Als er iets gevonden wordt in voedingsmiddelen wat schadelijk is voor de gezondheid, dan is de producent verplicht een recall procedure op te starten. Dit moet zoveel mogelijk mensen bereiken dus inderdaad via kranten etc.
De rozijntjes c1000 zijn niet goed. Als ik dat lees gaan mijn wenkbrauwen toch omhoog dat er wel degelijk iets is..
Ik vind het goed dat ts dit geplaatst heeft. ze heeft het gedaan met de beste intenties. Of het waar is of niet als ik die dingen in huis had gehad dan zou ik ze gewoon even niet geven. Tot ik zeker weet dat het niet waar is.
Je wilt niet weten hoevaak ik zulke berichtjes krijg over dit soort dingen laatst ook zouden er glassplinters in Nutrilon zitten? Ik denk dat dat echt (mocht het waar zijn) in alle kranten en overal op het nieuws zou staan, heb tot nu toe niks gehoord..
Bleeegh mn maag draaid salto's nu! Ik kan tegen veel viezigheid maar wormpjes brrrr... Maar idd ik las vergiftigd en denk ohw!! en daarna wormpjes en denk euh...als ze vergiftigd zijn dan zijn die wormpjes ook niet zo heel blij meer lijkt me...als ze al nog leven... (niet dat t lekker is krentjes met dooie wormpjes te eten maar vooruit...HOPPA daar gaat mn maag weer brrr) En daarnaast heb ik me af en toe dood gezocht naar krentjes van de C1000 en nooit gevonden. C1000 is een franchise bedrijf dus elk bedrijf heeft net weer wat anders in hun assortiment. EN het kan dus zomaar zo zijn dat de een die partij krentjes wel heeft en de ander niet...als het al waar is dan!! bleehh... even iets heel neutraals eten dan wordt mn maag weer kalm hoop ik...