Heeft er iemand ervaringen met een van deze wandelwagens of een andere aanrader? We willen graag de volledige set! - wandelwagen - maxicosi die als autostoel gebruikt kan worden - draagmand - regenscherm - parasol - verzorgingstas - volledige bekleding we twijfelen tussen loola van bebecomfort, nouky van noukies en chicco trio living...
Ik heb geen ervaring met een van de wagens, maar heb ze wel effe bekeken. Ik loola en de chico vind ik meer buggy achtig. Ideaal voor als je maar weinig ruimte hebt. Persoonlijk vind ik de noucky mooier, meer een echte wagen!
Ik heb zelf geen van deze wagens. Kan alleen mijn oordeel geven over de aparte handgrepen. Ik vind het niet makkelijk lopen. Als je bijvoorbeeld gaat winkelen en je hebt boodschappen in een hand dan moet je goed kunnen sturen met een hand aan zijn handgreep. Daarom gaven wij de voorkeur aan een duwstang uit een stuk. Succes
Het gaat de Loola up van Bebecomfort worden denk ik! Geschikt voor stad en wandelwegen, stuurstang die in hoogte verstelbaar is, supermakkelijk in-en uit te klappen en de manden zijn er in 1 klik in of uit! De noukie's is stukken knusser maar ook 300 euro duurder en volgens de 2 winkels waar we geweest zijn minder in kwaliteit en je betaalt dus de naam... wel dan koop ik een lekker dekentje van Noukie's en is het even zacht
Ik heb de Noukie's set en moet zeggen dat ik meer dan tevreden ben over mijn wandelwagen. In de draagmand kan je het hoofdje een beetje omhoog zetten wat goed is voor reflux-kindjes want die mogen niet plat liggen. de maxi cosi (autostoel) is handig in gebruik, de draagtas is zeer ruim, de wandelwagen heb ik nog niet gebruikt. Het mandje onderaan is lekker ruim wat gemakkelijk is om al je boodschappen weg te steken. Ook vind ik het gemakkelijk dat je de draagmand in je auto kunt bevestigen voor als je een lange trip gaat maken dan kan hij lekker liggen omdat je kindje max 2 u per dag in de maxi cosi mag. Ook is hij licht in gebruik en compact om op te vouwen. En ook belangrijk: hij oogt mooi Het enige nadeel aan de wagen vind ik dat je geen speeltjes kunt bevestigen of je moet universele speelbogen kopen die je op je onderstel moet bevestigen.