Wat hebben wij lieve buurtjes! Sinds ze weten dat ik zwanger ben vraagt mijn buuf bijna elke week wel hoe het gaat. Voor die tijd hadden we ook wel kletspraatjes over de heg enzo, maar deze belangstelling is echt heel erg leuk! Ze zijn zelf al lang en breed opa & oma en vinden het helemaal geweldig dat er nu ook een "buur-kleinkind" op komst is. Vanmiddag kwam ze zelfs met een kadootje aanzetten; 2 rompertjes Daar word je toch blij van?!
Helemaal met je eens! Wij hebben ook fantastische buren. Eigenlijk is de hele buurt leuk Er woonden hele nare mensen naast ons, maar daar is een leuke buuf voor in de plaats gekomen. Minimaal 3 keer per jaar 'iets' met de buurt ( bowlen, spooktocht etc ) Gezellig op stap met de buurvrouwen, 1 keer per jaar een buurtbbq tot in de late uurtjes met allemaal speeltoestellen voor de kids. Ik pas regelmatig op de huisdieren van de buren als ze op vakantie of i.d. gaan. Ik laat de hond van de buurvrouw uit als ze de hele dag moet werken. En anders om ook. En regelmatig even een bakje doen. I love it! Onze buren zijn gewoon hele goede vrienden
Helemaal mee eens! Onse buuropa en -oma vragen telkens op een leuke manier wanneer er wat leuks kleins komt. Oprecht en niet dwingend. Zo'n schatjes zijn het. We wilden eigenlijk verhuizen, maar toch maar niet. Goede buren is zoveel waard!
Ik zou wel willen dat ik zulke buren had. Aan de ene kant zijn ze wel oké, maar die aan de andere kant... Ik zou dolgraag de oude buren terugwillen. Dat waren ook zulke lieverds. Toen we de sleutel kregen waren zij op vakantie. We kenden ze nog niet eens en er laf al een kaartje in de bus met welkom in de straat en succes met klussen. En op de dag van de verhuizing kwam de buuf langs met een plantje. Helaas gingen ze naar een flatje toe ivm hun leeftijd en hebben we een chagrijnige takkentrol en vreemde buurman voor in de plaats gekregen. Zegt nooit gedag, kijkt je niet eens aan en scheldt mensen die in de straat op bezoek komen en onwetend op 'haar plek' parkeren de huid vol zodra ze weer vertrekken. Ik kan nog wel een uur erover doorgaan. De buurman is onlangs naar zo lijkt blijvend mindervalide geraakt en ergens hoop ik dat ze verhuizen naar een aangepaste gehandicaptenwoning. Al is t dan nog maar wachten wat ervoor in de plaats komt natuurlijk...
Wij hebben ook super leuke buren ( meerdere trouwens in de straat). Maar onze vaste buren doen ook alles voor ons en anders om. Zo had ik vorig jaar buikgriep, en mijn man moest werken. Belde de buurman mij op en vroeg of ik de jongens rond 1 uur klaar kon hebben met eten etc. Ze namen de jongens mee naar een grote speeltuin en daarna gingen ze gingen pannenkoeken eten bij de buren. Zo kon ik even rustig aan doen die dag. Super lief!
Heerlijk he, zulke buren Ik heb van die super overburen Zij zijn nog jong hoor, maar niet minder fijn!
Wat leuk zulke buren!!! Geniet er maar van!! helaas zijn niet alle buren zo leuk weet ik uit ervaring
Een goede buur is fijn en iets om te koesteren maar ik vind het niet beter dan een verre vriend! Als ik iets belangrijks heb bel ik toch eerst mijn verre vriendinnen en bel niet aan bij de buren om het te vertellen.