Wie van de meiden hier heeft permanente make up? Viel het mee of tegen? Was je tevreden met het resultaat? En wat kostte het je? Ben namelijk aan t rondkijken en vind de prijzen flink variëren! En weet niet hoe ik t moet zien, hoe meer je betaald des te beter resultaat?
Als ik heel eerlijk ben, vind ik permanente make-up niet mooi. Je ziet eigenlijk bijna altijd wel dat het "nep" is.... Zou het persoonlijk niet doen dus.
Maar je kunt het wel heel natuurlijk laten doen tegenwoordig, want heb zelf haast geen wenkbrauw dus moet ik ze tekenen.. dat is pas onnatuurlijk haha
Ik heb ook haast geen wenkbrauwen. Heb weinig haartjes en de haartjes die ik heb zijn erg licht, terwijl mijn orginele haarkleur wel donker is. Het leek dus alsof ik een heel hoog voorhoofd had en daarom tekende ik altijd mijn wenkbrauwen. Daarom heb ik ze zo'n 7 jaar geleden laten tattoëren met permanente make up. Vind het ideaal omdat ik hierdoor niet altijd meer make up (wenkbrauw potlood) hoef te gebruiken, en de vorm is gewoon altijd goed. Wel heb ik het al 3x laten bijwerken. Helaas vervaagt het redelijk snel bij mijn huid, vooral bij de uiteinden. Eigenlijk zou ik nu ook weer heen moeten, maar soms zet ik ze nu een beetje extra aan met een potloodje.
Ik heb navraag gedaan voor de hairstroke techniek(3D).Ik heb ook niet zoveel wenkbrauw en ben het iedere dag bijtekenen wel zat eigenlijk.Het is supermooi...kost alleen rond de 300 euro. Ik heb een week geleden wimperextensions laten plaatsen......de duurdere versie...ook heel erg mooi! Ben er erg blij mee!
Ik heb 3 jaar geleden wenkbrauwen en eyeliner gedaan. Super tevreden. Heb bij de wenkbrauwen schaduw gedaan en verf mijn eigen wenkbrauwen. Niemand ziet dat ze getatoeëerd zijn. Hairstroke vind ik er persoonlijk onnatuurlijker uitzien. Ik heb het in Diemen laten doen bij een vrouwtje aan huis.. Was totaal 300euro kwijt geloof ik
Ik heb een eyeliner boven en onder, 8 jaar geleden en bovenop mijn ooglid zit het er nog best goed op. Ik laat dit ook niet bijwerken omdat het echt pijnlijk was. Ook heb ik vorig jaar juni mijn wenkbrauwen laten doen (hairstroke) was in het begin super mooi maar vervaagd heel erg snel. Heb het 1,5 maand geleden bij laten werken en ze heeft een iets donkere kleur gebruikt maar in het begin is het kei mooi maar het gaat echt snel vervagen, erg jammer.
Ik heb geprobeerd een foto te maken,maar ik krijg het er niet goed op.Ik heb ook geen goed licht. Je kan ook even op internet kijken.Daar staan heel veel foto,s van VOOR en NA de behandeling. Het koste mij overigens 89 euro. Maar wat is het fijn als je sochtends uit je bed stapt en in de spiegel kijkt en je ziet die mooie lange wimpers ziet er echt super uit.
Ik gebruik dit voor mijn wenkbrauwen,absoluut niet onnatuurlijk en makkelijk in gebruik (kost rond de 20 en je doet er zeker een jaar mee): Bekijk bijlage 319229
Ik heb ook zitten kijken naar die hairtroke techniek voor wenkbrouwen. Ik vind alleen de resultaten zo verschillen. Bij de een is het zo natuurlijk dat je het niet ziet maar bij de ander ziet het er niet uit. Ik heb trouwens ook al een tijdje wimperextensions. Mijn zus doet het. Ik zou niet meer zonder kunnen. Het is alleen wel iedere keer een lange lig om bij te vullen.
Ja hoor,allerlei tinten van licht tot donker. Ik heb de taupe maar ik ben blond met een vrij lichte huid. Bij Douglas wordt het verkocht
Das handig dat jou zus het doet! Is het eigenlijk normaal dat er iedere dag wel een haartje uitvalt? Ik heb ze nu bijna een week. Is dat bij jou ook zo?
Ik heb 3 jaar geleden eyeliner laten zetten. Het zit er nog heel mooi op. Het is me toen ontzettend meegevallen. Helamaal niet pijnlijk. Na de behandeling heb ik 2 uur rode ogen gehad en daarna was het over. Ik heb het wel bij iemand laten doen die dit fulltime doet.
Als je echt goede wenkbrauw make up wil dan raad ik je toch echt Anastasia aan. Dat is te koop bij de Douglas. Je betaalt wat meer maar dan heb je ook echt wat! De kleine starterskit kost rond de 70 euro en de grote rond de 90 volgens mij. Ik heb zelf de kit van 70 euro en er zit een hele goede pincet in, verschillende sjablonen om in te poederen, wenkbrauwpoeder, borsteltje en wenkbrauwgel. De kit koop je eenmalig en de wenkbrauwpoeder een keer per jaar. Los kost de wenkbrauwpoeder rond de 30 euro Make-up - Ogen - Sets - Anastasia - Oogmake-up - Brow 5-pieces Kit
Ja hoor, heel normaal. Soms een dag niets en soms een dag wel 4. Gebeurt normaal ook maar nu valt het op. Ik heb een speciaal borsteltje en je mag geen remover met olie gebruiken en natuurlijk niet wrijven.
Ik heb geen borsteltje erbij gekregen. Ik wrijf niet in mijn ogen gelukkig. Maar het is dus normaal dat het uitvalt af en toe