Vaccinatie waterpokken waar ?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door piccolina, 7 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piccolina

    piccolina VIP lid

    5 mrt 2012
    7.200
    5
    0
    Ik kom er niet uit.
    Huisarts zegt dat het bij ggd moet
    Cb zegt dat het bij huisarts moet
    Ggd gebeld en gezegt dat we willen vaccineren dochter ivm extreem gevoellige huid zeggen zei nee dat gaan we niet doen want dat is geen reden!?

    Snap niets van als ik zelf betaal en wil waroom mag dat niet??
    Hoe hebben jullie dat gedaan degene die hebben gevaccineerd?

    Ps: graag echt reactie hoe en waar bestellen/kopen/doen en niet waroom etc. Is al besloten dat we dat doen.
     
  2. Aszz

    Aszz Niet meer actief

  3. piccolina

    piccolina VIP lid

    5 mrt 2012
    7.200
    5
    0
    Okey werden toch teruggebeld door ggd en het moet toch bij Huisarts aangevraagd worden. Ze zeggen kans groot dat ze beetje ziek wordt en is 6weken eigenlijk besmettelijk.
    Ikzelf weet niet of ik waterpokken had dus we gaan eerst mijn bloed controleren en als wel dan gaan vaccineren en als niet kunnen we dat helaas niet doen omdat ik geen vaccine krijg omdat ik zwanger probeer raken..
     
  4. Eden28

    Eden28 Fanatiek lid

    23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Weet dat je al besloten heb maar hier een dochter met erge eczeem en heeft de waterpokken gehad en ik denk dat ze het beter kan krijgen. Viel hier reuze mee hoeveel last ze er van had icm met haar eczeem. Net zoals haar neefje (eczeem kindje) was de reactie op waterpokken een stuk minder heftig dan bij mijn andere kinderen
     
  5. piccolina

    piccolina VIP lid

    5 mrt 2012
    7.200
    5
    0
    Ze had hvm ziekte die leek krentenbaard en nu heeft ze littekensvorming armen handen volledig hele benen ( kleur verschil geen kuiltjes).
    Ha zei dat het haar huid die zo extreem gevoelig is en dus dat kan blijvend zijn. We willen dat gewoon niet haar aandoen als ze zo op hvm reageerde waterpokken zal ze hetzelfde reageren.
    Is meisje en haar huid is belaangrijk voor toekomst en als we kunnen vaccineren waroom niet het zal zoiezo in rijksprogramma opgenomen worden komende jaren. In normale landen die niet zo zuinig met zorg is ook gewoon standaard.
     

Deel Deze Pagina