Hoi meiden, Ben bijna 10 weken zwanger en heb me vanmorgen behoorlijk uitgeleefd qua zwkleding te kopen..bij de Noppies winkel 2xbh met daarbijpassende slip.En nog een ander slipje. 2x rokje 1x spijkerbroek 1x zwarte legging.. Zo heb je wel wát basics... en bijna 400 euro lichter Maar goed ben er wel blij mee..want mijn bh's zitten niet lekker meer en mijn shirtjes krullen zo af en toe omhoog... Hebben jullie hier ook last van? En wat kopen jullie zoal?ook een basic garderobe? Groetjes, MG
Ik koop voornamelijk broeken/rokjes/leggings. Voor de rest kijk ik gewoon in de gewone winkels. Tuniekjes enz zijn erg in en zijn mooi lang voor een groeiende buik. Heb al wel een superleuke jurk gezien bij de miss etam die ga ik zeker nog halen voor de zomer/lente Verder bh's en ondergoed gewoon me eigen. Vind die bh's zonder beugel totaal niet lekker zitten. Voor de nacht heb ik wel een sportbh want zonder slapen is ook niet prettig.
ik heb ook iets van 300 euro aan zw.kleding gekocht, moest ook wel ivm nieuwe baan en de vereiste nette kleding. verder ook wat basis dingen erbij en vrije tijds kleding. en idd ook 2 bh's omdat ik van cup B naar D ben gegaan
neeee zoveel geef ik er niet aan uit wil ik ook niet! ik heb in t begin op marktplaats een duik genomen en een pakket gevonden in de buurt bestaande uit 3 spijerbroeken, 1 3/4 spijkerbroek, een zwarte broek 4 shirtjes, jurkje, buikbanden bh's koop ik niet, ik heb van die aahhbraah's (die ze ook bij action verkopen dus ) zitten echt als gegoten!!!! geen pijnlijke beugels in je ribben, geen strakke dingen en niet meer passende cups maar wel stevigheid, en voor extra stevigheid doe ik er 2 aan ook in bed zijn ze fijn (deed ik in t begin omdat n borsten toen zooooo gespannen waren dan sliep ik ermee dat kan ook zit ook lekker!) zwangerschaps onderbroekjes vind ik de grootste onzin die er is, je kunt toch je gewone aan .... want tsja het is maar voor 9 maand, en shirts kun je erna nog wel aan dat vind ik wat anders maar zoals die dure broeken, nee dat vind ik echt sonde...
ik heb nog een paar bloeskes vd vorige zwangerschappen, ik heb alleen 2 nieuwe zwangerschapsjeanssen gekocht voor de rest koop ik alles een maatje groter want zal toch even duren ik al alles terug kwijt ben.
2 zwangerschapsbh's (beetje als de aahbrah's). Kan de bh's met beugel niet meer verdragen. Ook 's nachts slaap ik nu met een zwangerschapsbh, want slapen zonder BH is nu echt niet meer prettig. Dan sta je op met borsten die branderig aanvoelen. En verder gewoon een zwangerschapsjeans
op het moment zijn er bij miss etam en c&a heel veel kortingen. een jeans voor 15 euro bijvoobeeld bij miss etam. het is maar voor een hele korte periode, dus ik vind het ook zonde om er veel geld aan uit te geven.
Tot nu toe heb ik 2 positiebroeken gekocht en 1 zwangerschapsshirtje. Pas nog 3 van mijn eigen spijkerbroeken, dus dat scheelt weer
jaaa beugels doen pijn he!!!! mijn andere helft liep laatst te mutsen want die aah braahs zijn niet mooi ik 1 keer een gewone aangehad nou had overal striemen en pijn hij nam me mee naar v&d kom dan zoeken we een nieuwe ik draag altijd sapph dus hij kijken nou en zegtie al is het n keer 40 euro voor een die je nu past en dan niet meer omdat ze weer wat kleiner worden, geeeeft niks... dus ik met mn goeie gedrag een gepast ja hele mooie zat ook goed maar omdat je borsten zwaar worden en je buik omhoog komt gaat t gewoon naar zitten dus ik al helemaal sip want tsja vond t zo sneu NOU EN zeidie dan niet hoor.... hahahaha maarre lang leve de aahbraahs
Ik draag voedingsbeha's, ga niet voor die paar maanden speciale beha's kopen en voedingsbeha's zijn toch al berekend op een extra cupmaat en ze zitten lekker (vind ik dan). Heb aan het begin van de zwangerschap 2 nieuwe gekocht bij de Hema en dat is dat . Onderbroeken gewoon van mezelf. Verder heb ik 3 positiebroeken, 1 positiejurkje en voor de rest draag ik gewoon mijn eigen kleding; lange shirtjes/truien, tuniekjes etc die pas ik allemaal gewoon. Oh ja voor deze zwangerschap heb ik wel een positiejas gekocht want daar ontkom je bijna niet aan - maar die was maar 40 euro gelukkig (bij Bonprix).
wow wat een geld voor die paar dingen! Ik heb 2 rokjes, 2 zwarte en 1 witte legging, een stuk of 4 broeken en nog 3 zwangerschapsshirts. De rest is normale bovenkleding die flink meerekt of die niet dicht hoeft zoals vestjes. In totaal denk ik 200 euro, veel van H&M en de uitverkoop. Dit heb ik wel in 2 zwangerschappen gekocht. De eerste keer was ik met warmer weer zwanger, dus had ik niet zoveel nodig. Ik heb trouwens ook nog voedingsbh´s, maar wel normale slips.
Heb 1 spijkerbroek, 2 leggings, een rokje, koltrui, truitje met print, witte en een zwarte longsleeve voor overal onder en wat bh's gekocht in totaal. Mn borsten blijven groeien dus moet af en toe wel.. en die slappe voedingsbh's staan bij mij onwijs lelijk onder strakke kleding. Die pamela dingen hebben wat redelijk ondersteunends nodig anders voel ik me echt zo'n moeke met hangtieten. Verder draag ik gewone vestjes/vesten wat truitjes en jurkjes die ik gewoon al had, mn moeders winterjas en mn eigen ondergoed
Ik heb mn vorige zwangerschap een pakket gekocht op 't prikbord, en heb wat shirtjes die te groot zijn ( Heerlijk als slaapshirts nu, maar straks gewoon als zwangerschapsshirt. ) Heb nu dus ongeveer 3 of 4 rokken, een positie-huisbroek en een paar shirts. Heb ook nog buikbanden liggen. Jurkjes pas ik nog vrij lang en de vorige keer had ik op 't eind zo'n toeter dat ik mn positiekleding ook niet meer pastte, had toen dus voornamelijk mn huisbroek aan. Heb er totaal denk ik 50 euro aan uitgegeven. Na de zwangerschap nog een rokje gekocht in een maatje groter zodat ik met mn pas bevallen lijf ook weer "gewone" kleding paste, heerlijk! Heb wel een patroon gekocht voor een positiejurk, ga me daar wel mee uitleven voor de zomer! Edit; voedingsbh draag ik straks wel zonder beugel, maar wel gewone slips die onder mn buik zitten.
ik heb 1 positie broek, ben nog op zoek naar een 2e heb leggings van de action gewoon een maatje groter en ook 2 shirtjes met lange mouwen die extra lang is (tot over de billen) verder heb ik tot nu toe vaak nog mijn eigen kleren aan, maar heb ook nog een bescheiden buikje...... heb inmiddels ook 2buikbanden gekregen dus die zal ik binnenkort ook wel gaan gebruiken en ik heb 2bh's een maatje groter gekocht
Ik heb 2 positie-spijkerbroeken gekocht, 1 rokje en 2 jurkjes. Verder wat buikbanden. BH's draag ik nog normale, 1 maatje groter. Heb nog geen last van de beugel, vind ze zonder juist vervelend zitten. Maar die AAAHbra onthou ik even Inderdaad, vesten en tuniekjes van voor de zwangerschap draag ik ook gewoon nog. Tuniekjes rekken heerlijk mee en vestjes laat ik gewoon open hangen. Scheelt toch weer. Geen haar op mn hoofd die denkt aan 400 euro voor een paar basics! Lang leve uitverkoop, heb voor mijn positiespijkerbroeken SAMEN 40,- betaald en ze zitten heerlijk! Vind overigens Miss Etam best leuk met positiekleding.. had ik niet verwacht! Kwam er nooit voor mijn zwangerschap...
Ik heb tijdens mn eerste zwangerschap 3 positiebroeken gekocht en een joggingbroek. Daarvan draag ik nu nog 1 broek (wel alleen thuis, hij is best versleten) en de joggingbroek. Ik heb toen ook iets van 5 of 6 tops gekocht, die draag ik nu nog maar voornamelijk binnenshuis of als ik naar buiten ga maar gewoon mn jas aan heb, ze zijn niet echt supermooi meer maar het gaat nog wel. Verder heb ik 2 zwangerschapsbh's en 1 voedingsbh nog van de vorige keer. Deze zwangerschap heb ik tot nu 2 broeken en 1 positietop (uitverkoop miss etam) en een winterjas gekocht. En gister nog 2 tops erbij besteld bij hema (1+1 gratis dus dan is het leuk). Ik moet wel zeggen dat ik nu niet werk en dat het me niet zoveel uitmaakt wat ik aan heb, tijdens mn vorige zwangerschap werkte ik en diende ik er wel representatief uit te zien. Dat was soms wel moeilijk, want ik wilde niet teveel geld uitgeven aan kleding die ik maar tijdelijk aan had, maar ook niet iedere keer hetzelfde dragen. Toen zocht ik dus naar basisdingen die leuk met elkaar te combineren waren. De beste koop ever waren trouwens 5 zwarte positiehemdjes bij de prenatal. Die draag ik nu nog steeds dagelijks onder mn kleding.
ik koop mijn kleding bij de Esprit webwinkel maar dan wel altijd afgeprijst en bij Miss Etam, Hema basics voor de leggings, ondergoed, hempjes en zwarte en grijze basicshirts (hebben nu 1+1 gratis actie). ook heb ik vorige week een mooi jurkje bij de the Sting gekocht, geen positiemode. heb ook veel Noppies en Mammalicious maar ik koop dit ook alleen maar in de opruiming.
Heel weinig 2 spijkerbroeken bij de Miss Etam Outlet van 10 euro per stuk. Spijkerrokje bij de Miss Etam Outlet van 5 euro. Jurkje Miss Etam Outlet 3 euro. En verder draag ik veel leggings, tuniekjes enz van voor mn zwangerschap, zit nog prima. Ook draag ik nog mn gewone shirtjes en truitjes.
Wow 400 euro lichter?! Wat een hoop geld voor zo weinig dingen :O Ik heb tot nu toe 2 positiebroeken bij de HM gekocht voor 20,- per stuk en verder helemaal niks. Ik draag mijn eigen kleding nog steeds, zelfs bh's zitten nog lekker/goed met 32 weken.