Vanaf gisterenochtend heb ik oefen weeën die netjes stopten wanneer ik in slaap viel dus overdag nog lekker gerust. Ook de slijmprop ben ik toen verloren en sindsdien verlies ik regelmatig roze slijm. Nu zijn om 22 uur de weeën doorgezet, komen rond de 8-10 minuten en ik moet ze echt wegpuffen. Ze duren nu ook gemiddeld 1 minuut. Alleen komen ze dus niet om de 5 minuten dus ik hoef de vk nog niet te bellen. Slapen lukt niet, ze blijven komen en ik weet even niet meer wat ik moet doen of verwachten. Is dit een valse start? Of echt wel begin van de bevalling? Hoe lang kan dit zo duren?Of stel ik mij aan en is dit heel normaal? En zijn het misschien toch geen echte weeën? Graag jullie reactie!
Ik zou even een douche nemen. Als het dan door gaat of erger word is het zeer waarschijnlijk het echte werk... Als het afzakt waren het weer oefenweeën. Ik hoop voor je dat het inmiddels al goed heeft doorgezet en dat de bevalling begonnen is!! Succes!!
Douche had ik om 23 uur al genomen, bleef idd aanhouden. Ze komen nu al 3 kwartier om de 4-5 minuten dus we gaan zo vk bellen. Was gelukkig toch het echte werk, was bang dat het voor niks was. Ik kan het nu ook beter handelen. Thanks!
Heel veel succes, zo te lezen gaat het bij jou nu echt beginnen. Hopelijk mag je over een paar uurtjes een prachtig meisje in je armen sluiten en genieten!