Bedankt voor je reactie! Beetje wazig artikel moet ik zeggen . Gaat ook weer voornamelijk om de bevalling, en niet om problemen tijdens zwangerschap. Zoals bijna alles wat je op internet vind. En helaas, GBS overleefd zeker ook in een zuur milieu, daarom zit het ook in je vagina. Dingen als cranberry enzo hebben ook geen zin bij GBS.
Het is een van de vele artikelen die meld dat het drinken van appelazijn/cider een gbs bacterie kan genezen (is niet het goede woord hiervoor, maar kom er even niet op) Wel heel naar dat er bij jouw eerste zwangerschap zo slecht mee is omgegaan. Een kleine moeite die veel verdriet had kunnen besparen! Wellicht eens verder googlen op appelcider. Ik kwam er op toen ik zocht naar etenswaren die een positief effect kunnen hebben op eczeem en herpes. Het schijnt goed te zijn voor je algehele weerstand en zuivert het bloed. Ik hoop dat een vroeggeboorte je bespaard blijft. Ik kreeg vruchtwater en bloedverlies op 32 weken en werd ook positief getest op GBS. Waar precies (blaas of vagina) is mij niet geheel duidelijk, het was een chaotische toestand
Drinken van appelazijn haal ik niet uit het artikel, wel een bad ermee. Ik zal eens googlenen op het drinken ervan! Tja de vk nam m'n vele harde buiken niet serieus en dacht dat het tussen m'n oren zat. Harde les. Vroeggeboorte hou ik wel erg rekening mee eerlijk gezegd, maar laat het dan maar rond die 32 weken zijn idd dan is de overlevingskans zoveel groter! Tot die tijd maar gewoon plat om de boel zo min mogelijk te prikkelen. Wel goed om te lezen dat je kindje het zo goed gedaan heeft ondanks de vroege geboorte!