Ik kan het nog steeds niet geloven. Vinden jullie dit een jongen? Bij 12e echo zeiden ze dat t een meisje was en nu een jongen..
Ik zie eigenlijk niets. Kijk ik van opzij? Met twaalf weken kun je volgens mij sowieso niets zien dus zou dit meer vertrouwen
Als dat uitsteeksel bij het gele pijltje het geslacht is, lijkt het idd op een jongen. Het is wel een beetje onduidelijk, maar neem aan dat de echoscopist het niet op basis van 1 foto heeft bepaald. Wie heeft met 12 weken gezegd dat het een meisje was? Die termijn is nog veel te vroeg om conclusies te trekken, dus denk dat dit idd een jongen is edit: ik zie nu je andere foto's en het lijkt me idd een jongen, gefeliciteerd!
Klopt! Een andere VK in Sneek zei het tegen me vriend. Nu had ik een andere VK en die zegt dat het een jongen is.. Maar goed, hier wordt ik wel een beetje onzeker van.
Ja, snap ik, dat is wel heel verwarrend idd. Maar ik zou ervan uitgaan dat dit een jongen is, het lijkt wel echt op een piemeltje Ik kan me voorstellen dat je er even flink aan moet wennen nadat je dacht dat het een meisje was. Maar jongens zijn echt heel leuk
Aninaja duidelijk een jongen hoor!! De beeb ligt opgevouwen met zijn benen richting hoofd. Links is dus het hoofd en rechts zie je de billen met idd een piemeltje ertussen Het buikje ligt dus ertussen maar diep dus die zie je niet evenals zijn benen
Op 12 weken kan je het zien maar wordt zelden gezegd omdat het veel ervaring vraagt. Als je een mooie sagitale doorsnede hebt, is het mogelijk dit te bepalen. Vanaf 14-15 weken is het beter te bepalen. De echo die je nu laat zien, lijkt mij inderdaad een jongen.
Overduidelijk een knul, ik denk dat ze eerst een nub gok hebben gedaan maar betrouwbaar is die op 12 weken niet heel erg, echo vind ik duidelijk een knul