hoi hoi sinds deze week is de kleine heeeeeeeel erg druk in mijn buik. heb ook steeds het gevoel dat ik ongi moet worden. heb nu 2 nachten niet lekker geslapen. ben voor 2 weken geleden bij de vk geweest en zij heet mij toen getoucheerd. ze heeft toen wel het hoofdje gevoel maar alles zat nog gelukkig dicht. kan dit in die 2 weken ook veranderen? hij ligt dus al volledig ingedaald. op mijn kaart staat ook cnbibi bij de ligging. ook heb ik een giga druk van onderen en het klinkt raar maar ik zit nu het lekkerste in kleermakers zit. voelt dan net of er meer ruimte is. poeh wat een verhaal kun je mij wat meer over die afkorting van de ligging geven? groetjes sandra
Hi Stiekel, Het toucher zal weinig veranderen, pas wanneer je echt weeen gaat krijgen zal het anders gaan aanvoelen. Het gevoel wat je hebt heeft te maken met het indalen van het hoofdje, cbibi betekent dat het hoofdje al i het bekken zit maar nog bewegelijk is dus dat het nog dieper kan. Geniet nog lekker van de bewegingen in je buik, over een paar weekjes ben je weer vergeten hoe dat ook al weer voelde! Groetjes imke