Hallo verloskundige Nog 3 weekjes en dan is het zomer vakantie Nu wil ik wel graag nog naar een pretpark toe met mijn zoontje en uiteraard ook nog wel ergens in Nu zijn er ook vrienden die gevraagd hebben of we mee gaan naar waliby Maar ik vraag me dus af mag ik wel in achtbanen En andere attracties Ben nu bijna 6 weken zwanger
hoi deze vraag is al heel vaak gesteld, je kunt altijd met de zoekfunctie kijken of er al een antwoord is op je vraag. Een pretpark dekt zich altijd in en zegt dat zwangeren nergens in mogen. Zolang je baarmoeder niet boven je schaambotje komt kan er niks beschadigen door een beugel van een karretje oid. Vanaf 12 weken komt je baarmoeder boven je schaambotje uit. Je kunt geen miskraam krijgen van achtbanen ofzo. Toch zegt een pretpark niet doen, ze willen namelijk geen schadeclaims. Dus kijk gewoon wat je zelf leuk vindt en waar je je prettig bij voelt. Veel plezier alvast! Mirjam
Heel erg bedankt voor de reactie dan weet ik dat ik teminste wel ergens in kan. Ben maandag pas 6 weken zwanger dus dan heb ik nog 6 weken voordat me baarmoeder boven me schaambotje komt