Hoi hoi, Ik heb even een vraagje. Ik ben nu vandaag precies 8 weken zwanger na in december een miskraam gehad te hebben. Hier zijn wij natuurlijk heel erg blij mee , maar ik maak me toch wat zorgen. Ik heb afgelopen dinsdag een afspraak bij de gynaecoloog gehad en toen was alles gelukkig goed en het hartje klopt goed. Ik heb nu alleen sinds 3 dagen heel erg veel krampen en ik werd deze ochtend duizelig wakker. Ik heb vandaag contact gehad met het ziekenhuis en die zeiden dat ik me niet ongerust moest maken zolang ik geen bloedverlies en of koorts heb. Nu heb ik dat bij mij eerste miskraam ook allemaal niet gehad, dus echt gerustgesteld ben ik nog niet. Weten jullie of ik me hierom zorgen moet maken, of juist niet en dat die krampen juist goed zijn. Groetjes Niecoline
HOi niecoline, Krampen kunnen afkomstig zijn van de groei van de baarmoeder, het voelt dan als een soort ongesteldheids krampen. Probeer inderdaad te vertrouwen op je lichaam. Maar blijf je je zorgen maken dan bel je gewoon nog eens!! Imke