Hallo allemaal, Wat betreft een jongensnaam zijn we er al uit (Jamie, goedgekeurd ? ) maar voor een meisje hebben we niets leuks kunnen vinden. Er zijn wel een aantal voorwaarden hihi (wie weet blijft er dan weinig over ): - naam met 2/3 lettergrepen, ongeveer een letter of 5/6 (dit gezien de achternaam) - liever niet beginnend met een A, D, of I - beetje modern (dus geen oud hollandse namen zeg maar) - geen connectie met een bekend persoon of een productmerk Ik hoop dat jullie iets kunnen bedenken Racebabe
Hmm, bij Bobby moet ik aan onze voormalige hond denken en Sophie/ Sofie valt bij ons wat te truttig. Ik kwam net Kaylee tegen, dat viel ook bij vriendlief wel in de smaak. Maar verder suggesties zijn zeer welkom... Racebabe
kaylee is ook een leuke naam @vicky...echt grappig....een vriendinnetje van mij heet ook vicky en haar dochter kayleigh (sorry...moest ik even melden)
- Anne - Linde - Yara - Ilke - Ilse - Nienke - Elise - Benthe - Esmée / Esmay - Evi - Mara - Sannah - Isis - Aike - Nora - Mila - Nina - Fien / Fiene - Marit - Yanna - Marle - Merle - Noa - Lise - Jada - Lynn - Fenja - Nelle - Fenne - Jill - Kaya - Kiara - Jente - Liene
Haha wat leuk... vooral omdat je de naam Vicky wel erg weinig hoort in NL Ik zit net te denken, maar ik heb geen flauw idee meer wat voor namen wij nog op ons lijstje hadden... Misschien omdat we al met 17weken wisten dat Kaylee een meisje was en toen ook meteen de naam al hadden... O ja... Kayla stond erop, dat was mijn favoriet... Vriend vond het zozo en kwam toen met Kaylee aanzetten
Omdat je Kaylee mooi vind misschien vind je Keyla dan ook mooi (een boutique heet hier zo en las het vandaag)!