nou zo ben ik gelukkig niet hoor ik ga echt niet iemand de hersens in slaan daar om en ja misschien is het wel een beetje jaloezie maar vind idd je reactie wat over dreven ik ben echt geen ziekelijk jaloers persoon die alles voor een ander wil bepalen ! en vind het prima dat ze ook bij anderen komen dat doe ik zelf ook heus wel maar elke dag ? overigens is iedereen wel eens jaloers dat maakt je niet meteen een gestoorde gek of zo ik vind dat er ook niks mis mee is dat ik dat gevoel erken vind sommigen reactie,s dan ook wel een beetje sneu
ze komen er idd elke dag en nee niet enkel voor een bakkie maar echt de hele dag soms tot savonds laat en eten dan ook dagelijks mee
Nou mijn inziens heb je dan nu je antwoord (of ik denk nogal zwart/wit) lekker goedkoop eten en drinken. Geen stroom en gas verbruik ed. Verder denk ik niet dat je jaloers bent, ik zou er zelf ook van balen, als er dus geen antwoord/reactie op komt hoe en wat.
Dat vind ik eerlijk gezegd niet normaal en ook geen gezonde 'vriendschap', denk dat je oma gebruikt wordt en dat je jezelf moet afvragen of ze niet op spullen of geld uitzien? Denk dat jij in deze je oma in bescherming moet nemen.