geïrriteerd

Discussie in 'De lounge' gestart door ashleyp, 21 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

klopt heb je gelijk in. Sommige topics draaien op hele discussies uit omdat alles uit zijn verband word gehaald of omdat het ineens over iets anders gaat maar er zijn ook een hoop topics waarbij TS meteen gepikeerd is omdat het niet in haar straat past.

Ik geeft eerlijk toe dat ik nogal snel in de verdediging schiet wanneer ik kritiek krijg waar ik het niet mee eens ben maar heb tot nu toe altijd alle kritiek netjes aangenomen :) maar nu ging dat iets moeilijker. Dat was mijn eerste en hopelijk ook laatste discussie(?)topic ;)

2. Amare

Amare Niet meer actief

Heb je cornetto's??

3. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Mensen gaan nu eenmaal uit van wat er geschreven staat, wat logisch is. Als ´jullie´ nou in je beginpost hadden vermeld dat dit in goed overleg is gegaan dan had je waarschijnlijk hele andere reacties gekregen..gok ik zo.
    Dat mensen verontwaardigd reageren wanneer het niet duidelijk is of je vriendin er wel of niet van op de hoogte is dat haar hele verhaal hier staat vind ik niet meer dan normaal.

Ik roep het niet gauw..sterker nog..heb het nooit geroepen in al deze jaren dat ik hier actief ben..maar ik vind dit echt zo´n onzinnig topic;)

4. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Nou ehrm... het was wel sappig om te lezen ja... eenmaal begonnen kon ik niet meer stoppen... shoot me! Boeketreeks eat your heart out... whoop whoop....

te aangedikt?

:D

5. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    lidlnepperts... best wel lekker...

6. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    mhoah ... dekt de lading wel denk ik ... :D

Raketje in de vriezer??

7. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Heb ik! Komt ie..

8. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Ik snap niet dat bepaalde mensen zich zo druk maken om dat topic.
    Ik had het ook gelezen!

Tuurlijk zijn er mensen die zeggen :
    "Ja , als je het er gelijk bij had gezet "
    Of :
    " Ja maar ik had dit of dat niet opgeschreven "

Maar gelukkig zijn we allemaal anders en doen we niet alles hetzelfde.
    Anders werd het vast een grote puinhoop op de wereld :D

9. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Maar kan je dan zelf je aandeel in die discussie niet zien dan? Ik bedoel, jij begint over spaargelden, auto's, het volledige huwelijksaanzoek in totaal detail eindigend met de MMM, lichaamsomvang en problemen en de avonturen in bed op verzoek. Dat moet je toch toegeven dat die info gewoon TMI is? (Too Much Information). Wat precies voegt die informatie toe aan je verhaal? Als je het weglaat, veranderd je verhaal dan? Nee toch?

Dat is het probleem. En nu achteraf aangeven dat je vriendin hiervan op de hoogte was is een beetje mosterd na de maaltijd.

10. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Dan lees even AL mijn reacties terug in dit en in het vorig topic. Heb het een aantal keren duidelijk aangegeven dat dit samen in overleg is gegaan. Wil je best tekst en uitleg geven als je me niet geloofd? Jammer dat je die indruk van me krijgt.
    We hebben het laten sluiten omdat ze graag wilde weten of mensen een soortgelijke situatie hebben meegemaakt, tips hebben of advies hebben. Aangezien er alleen reacties kwamen op het feit dat er teveel privacy in stond en ik het bericht beter kon verwijderen hebben we dit dus ook gedaan aangezien we hier niets mee opschieten. We willen geen discussie starten en hebben zodoende besloten het topic te sluiten.
    En dankje dat je haar wel sterkte wenst!:)

11. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Of juist niet, dan was het namelijk duidelijker geweest...geloof niet dat daar meer puinhoop van ontstaat als wat nu het geval was.. :D

12. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Nee meis, dat heb je niet. Denk je nou echt dat ik anders mijn tijd ga verspillen aan een post? Je kwam er pas achteraf mee. Ik kan toch verdorie wel lezen? Wat maak je me nou joh? :)

13. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    ehrm ts .... moet ik hem nog inkoppen? :D

14. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ja zo lust ik er ook wel een paar;)

15. Jacq84

Jacq84 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    1.057
    7
    38
    Haha Oke heb je een punt.
    Maar denk wel dat het enorm saai word als we allemaal alles hetzelfde gaan doen - denken enz :p

16. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    rofl....

17. knap

knap Niet meer actief

Na mijn weten heb ik normaal gereageerd. Dus voel me dan ook niet aan gesproken. Wel vond ik het iets te prive. Maar dat heb ik ook netjes gezegd.

Maar het is ook idd niet leuk als je verhaal word afgekraakt daar open je een topic niet voor. Ergens snap ik je frustratie.

Laat het los. ( dat zeg ik ben ook wel eens met een topic bezig waar van ik dan na de hand dacht je hoeft iemand niet te overtuigen het was jou verhaal jou mening klaar) lastig ja dat zeker.

18. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Dat kan ik zeker zien! Maar zoals ik al aangaf is het in overleg gegaan. Details die er stonden daar was zei het mee eens of heeft ze erbij vermeld dus wij zagen er de fout neit van in en die stonden er ook om te laten zien hoeveel ze om te laten zien hoe hun relatie was.
    De opmerking over het spaargeld en de auto was juist een flauw grapje van de vriend omdat hij haar een ring heeft gekocht (en dus niet een auto). Huwelijksaanzoek is breed uitgemeten omdat ze het zo romantisch vond en wel wilde laten zien dat hij eerst ook heel lief en romantisch voor haar was. Ze is er trots op hoe hij haar ten huwelijk heeft gevraagd en hoe hij dat geregeld heeft.
    M.b.t. de MMM, er zijn hier hele topics over op ZP. Daarom is het toch juist een zwangerschapsforum?

Oke, achteraf heb je wel gelijk m.b.t.: weiniger informatie had het punt duidelijk gemaakt maar het is een samenloop van situaties waardoor het allemaal extra hard aan komt. Daarom dat we e.e.a. breed hebben uitgemeten. Achteraf gezien misschien niet nodig maar we/ik ben zeker niet de eerste die veel details deelt. Wanneer het over mezelf was gegaan, vonden jullie het dan ook TMI?

19. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Nee, mosterd is niet zo lekker met ijs!

:D

20. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Ik kwam er achteraf mee dat ik het samen met haar in overleg heb gedaan dat klopt. Maar jij zegt: "Maar nergens heb je neergezet dat zij hiervan op de hoogte is en bijvoorbeeld naast je zit" je zegt niet dat je alleen het over de openingspost had ;)

Je doet schijnbaar wel je tijd verspillen aan mijn reacties lezen en reageren dus ik ben wel interessant denk ik dan maar ;)

Deel Deze Pagina