Nou ja, ik hoef niet zo nodig te lezen welke capriolen je uithaalt tussen de lakens ... voor mijn part hang je in de lianen als een regular tarzan en jane, maar weten hoef ik dat niet En MMM topics zijn er te over .. maar dan wel van de dames zelf, hun eigen verhaal zeg maar.
nou ik ben het wel met je eens, ene kant, ik heb het vorige topic niet gelezen en weet dus niet waar het over gaat, maar waar ik en ook vele andere zich wel vaak aan irriteren, is een openingspost waar of heel veel info of juist heel weinig info in staat, en als er dan commentaar komt, dan ineens is het anders, of komt er andere " nieuwe" info bij, zodat de meningen weer anders kunnen worden, wees dan duidelijk in het begin, zodat men een duidelijk beeld heeft, waar zij over oordelen. neemt nog niet weg dat er een hoop door kunnen blijven zeiken en er een soort kinderachtig spelletje van gaan maken, mijn tip aan jou gewoon overheen lezen.
* proest * Niet zo flauw Suzy... Ideeen opdoen is toch hartstikke leuk Denk dat ik vanaaf die lianen maar eens uit probeer
Ik zeg ... veeeel plezier vanavond misschien een ijsje bij Booey bietsen ter afkoeling, ze heeft volgens mij een hele kraam in d'r vriezertje
Whahaha , Ik dank u !! Door jullie heb ik trek in ijsjes dus heb er maar eens 1 uit de vriezer gevist
haha spuit 11 Nee, ander topic, volgens mij staat er zelfs vriendin in de titel. On topic: alles is al zo'n beetje gezegd, maar ik ben het én met TS eens dat er veel belerend wordt gesproken hier, maar ja.........iets met hormonen ofzo..... Maar ik vond ook uit je topic niet echt duidelijk naar voren komen dat je vriendin op de hoogte was en vond het ook wel een erg gedetailleerd verhaal.
Ik heb het niet gelezen, maar ik denk dat de dames hier niet kortzichtig zijn. Lijkt me meer een gevalletje "jou en je vriendin willen beschermen". Onderschat internet niet, je moet echt oppassen met privégegevens.
Zit ik hier verdorie hele dagen ivm bedrust gebeurd er geen drol, mag ik eindelijk even naar buiten gebeuren er spannende dingen