ow jee... en nu moet ik hier serieus een antwoord op gaan geven. Met jou valt niet te discussieren. Jij wilt alleen horen/lezen hoe het jou uitkomt. Nou prima... Feit blijft gewoon dat toen de bak met stront over je heen kwam, jij pas met meer info kwam (lees een volledig nieuw topic, in je oude stond op dat moment helemaal niks) dat je vriendin er ineens wel van op de hoogte was. Blijf dat nou niet ontkennen want je maakt een volledige idioot van jezelf, om niet te zeggen dat het hele verhaal gewoon ongeloofwaardig wordt met dat paniekerige heen en weer geswitch van je. Je geeft zelf al aan niet met kritiek om te kunnen gaan, hou dan nu ook een beetje de eer aan jezelf en geef je fout gewoon toe. We hebben het allemaal gelezen. Ik ben niet de enige geweest die hier oiets over heeft gezegd hè. Jeetje toch. Echt. Interessant is dan ook niet het woord wat ik zou gebruiken in deze...
Heb weinig om over te discussiëren momenteel.. Maak niet veel mee, als ik links kijk dan kijk ik naar buiten en rechts van me ligt dl languit op de bank zappelin te kijken... Woehoe, open ik effe een topic daarover
Nah is ook zoooooo "twee dagen geleden"... Effe broeien op wat nieuws, wat groters, wat heftigers. Wat spectaculairders... *doet gemeen lachje* iets wat wat langer bij blijft
Ik kan er zoveel op zeggen maar heeft toch geen zin. jij hebt schijnbaar je conclusie al getrokken en kan ik toch niets meer goed zeggen omdat het niet meteen in de openingspost stond. Toch reageer je weer op me dat verbaasd me dan weer wel. Want schijnbaar wil je zelf dus ook absoluut je punt maken. Uiteraard kwam ik achteraf nog met informatie aangezien ik stront over me heen kreeg terwijl de rede daarvan niet klopte. Dat iemand kritiek op mij en mijn posten heeft om bepaalde redenen vind ik allemaal prima. Maar nu vond ik de reden van kritiek echter onterecht vandaar dat ik in de verdediging schiet. Wat is paniekerig heen en weer geswitch? Ik had in zowel dit als in het vorig topic hetzelfde verhaal hoor en in beide topics heb ik aangegeven dat het in samenspraak met ... is. Dus ik geef de fout niet toe. Want ook in het vorige topic heb ik na het commentaar van een aantal leden uitleg gegeven. Dat ik soms moeilijk met kritiek om kan gaan geef ik eerlijk toe, maar ik doe er wel wat mee. Alle reacties in dit topic heb ik een voor een gelezen. Op sommige reageer en en sommige lees ik alleen. Ik reageer ook op mensen die mijn mening niet delen en geef sommige mensen ook gelijk in hun punt dat ze maken. Mensen die vinden dat ik geen gelijk heb prima. Maar jij probeert t voor mijn gevoel persee te willen bewijzen / duidelijke maken/ weet ik wat dat ik absoluut geen gelijk heb? Begrijp me niet verkeerd, je mag zeker je mening geven anders open ik geen topic maar als je je mening of commentaar op mij geeft moet je ook open staan voor een antwoord terug. Waarschijnlijk liggen wij elkaar niet, nou prima. Maar wil je hier tot vanacht over blijven heen en weer discusieren?
kun je dit topic niet beter sluiten, want écht een kindgehalte is hier echt megagroot bah bah bah ik zeg slotje
Misschien wel verstandig aangezien inmiddels de ijskraam ook al is gearriveerd Er mag inderdaad een slotje op.