geïrriteerd

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zasu, 21 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoop28

hoop28 Fanatiek lid

29 apr 2015
    1.247
    550
    113
    Vrouw
    Balen dat je schoonzus zo doet joh. Bij mij staan de haren ook recht overeind. Misschien is het gewoon een kwestie van tijd en doet ze dan weer normaal. Ik denk dat ze zelf gewoon erg graag nog een kind wil.

2. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Ach weet je ik probeer maar te denken dat het haar probleem is en zolang ik haar niet zie of spreek gaat het goed haha

Tja mannen! Gelukkig deze keer niet zo erg tegen mijn man als bij de vorige 2 maar die arme lieverd heeft het hier heeeeeel zwaar gehad!

3. Emmaxkus

Emmaxkus Actief lid

11 dec 2015
    371
    0
    0
    Ohh zo ken ik er ook eentje! Die meid is op t moment ook zwanger, en toen ik ze zag begon ze gelijk te pronken met dr buikje. Ik vertellen dat ik ook zwanger ben, en toen zei ze: Ik ben lekker al verder! Nou, ik zeg t niet snel maar toen werd ik witheet. Echt een verschrikkelijke meid. Ook nog vertellen dat ze vaak mn vriend tegen komt op t winkelcentrum, nou ik lach er om.

Poeh, dat waren mijn hormonsters :)

4. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Hier gaat het vrolijk nog even door dacht eigelijk dat ik het wel een beetje losgelaten had maar niet dus!
    Ik ben op 22 juni uitgerekend vlak voordat hier de zomervakantie start niks mis mee voor ons alleen maar fijn maar nu komt mijn schoonzus dus even doodleuk vertellen dat ze hun vakantie geboekt hebben in de laatste 2 weken van juni! En weet je ik geef ze gelijk dat ze nog voor de zomervakantie gaan het laatste jaar dat dit kan met de kids maar waarom nu precies die weken? Voel me echt een soort van onbelangrijk.......ze zei ook echt "je moet dus of eerder of later gaan bevallen want we komen er niet voor terug vanuit italie!" Uhhhh ok!

Pfffffffffff

Deel Deze Pagina