slaapmoeilijkheden

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Pina82, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Hoi medezwangeren.. ik heb het probleem dat ik zo moeilijk slaap, wordt zoo veel wakker. ik slaap zeg maar op de 'waak-stand' !!
    Dus ben doodop sochtends.
    Nu wilde ik Valdispert Nacht gebruiken, maar dat wordt afgeraden bij zwangeren. Melatonine mag ook niet.
    Heeft iemand ervaring met producten of anders tips?

Liefs een moei pina

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Mijn eerste gedachte was, oh die loopt op t einde van de zwangerschap... maar dat bleek dus niet zo te zijn :)

En als je nu probeert om overdag wat slaap in te halen, of wanneer je smiddags thuiskomt uit je werk? Ja lastig is het wel, maar het is van voorbijgaande aard gelukkig (al heb je daar nu niets aan ;) )

3. Nicky1973

Nicky1973 Fanatiek lid

9 jun 2008
    3.038
    1
    0
    VSM Nachtrust helpt goed bij mij!

4. Elevi

Elevi Lid

11 okt 2010
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Bij mij helpr dormeasan van dr. Vogel erg goed !! Mag gewoon gebruikt worden tijdens de zwangerschap iom vk, huisarts en apotheek... Er staat beginnen met 2 tabletjes, maar je mag het opvoeren naar 4... Ik slik er elke avond 3 en helpt goed, wordt nog wel wakker maar kan daarna gelijk weer slapen.. Sterkte..

5. Sterrenkindje

Sterrenkindje Niet meer actief

Ik drink voor het slapen gaan een kop warme melk en slaap met een kussen tussen mijn benen! Soms lees ik nog wat in bed, daar wordt ik ook moe van!

6. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    Passibloem tinctuur (bv van Nagel) of capsules mogen ook tijdens de zwangerschap. Succes!

7. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Hee da's een goeie, ik dacht al die tijd dat ik gewoon maar wakker moest liggen ;) Maar ik ga overleggen,misschien dat Dormeasan wel helpt!!

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik denk dat ze jou insturen om een nachtje te slapen in het ziekenhuis. gezien het feit dat je over de 37 weken bent en dan kan je kindje er heel erg op reageren

9. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    @ amfy: Ehm..Dán probeer ik het nog wel even zonder, ik ben 2 weken terug al een keertje in het ziekenhuis blijven slapen ivm weeen etc. Het is ook het voorbereiden op je kleintje wat je lijf aan het doen is..Al die hormonen ook.... :)

10. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    marylene, als je niet een nachtje in het zhuis wilt slapen dan hoeft dat niet hoor zonder dat er een duidelijke med. reden voor is! je hoeft niet bang te worden.
    Gewoon lekker iets proberen om door te slapen, wil je niet ontmoedigen maar kan nog 4 weken duren ;)
    Liefs Pina

Deel Deze Pagina