Geïrriteerde blaas!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tess83, 6 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AzA

    AzA Niet meer actief

    Hier ook dezelfde klachten. Ook urine op de kweek gehad e er kwam niets uit. Echt hinderlijk want soms het gevoel dat je heel nodig moet en dan komen er maar een paar druppels. Ook is het plassen de ene keer heel gevoelig en de andere keer niet.
    Ik heb het aan mn gyn gevraagd. Zij zei dat het opzich wel normaal is want de kleine ligt op mn blaas te chillen. Ik schijn de kleine laag te dragen ofzo? Nja ik moest me in ieder geval geen zorgen maken. Het is gewoon irritant alleen.
     
  2. Tess83

    Tess83 Actief lid

    22 mei 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ben zojuist ook bij de vk geweest en zij zegt zo'n beetje hetzelfde als bij jou aza, de kans is groot dat mijn baarmoeder erg op mijn blaas ligt. Maar ze gaf ook aan gewoon mijn urine weer weg te brengen als ik erg last heb, want je weet maar nooit. Dus voorlopig houdt ik dat lege potje maar gewoon in mijn tas! :D
     
  3. Light

    Light Fanatiek lid

    15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Nog even een aanvulling op m'n berichtje van gister: Ik werd vandaag teruggebeld dat ze m'n urine op kweek hadden gezet en daaruit bleek wel dat ik blaasontsteking heb. Ben er ook behoorlijk ziek van en heb erge buikkrampen/steken.
     
  4. spruitjes

    spruitjes Fanatiek lid

    27 sep 2014
    2.885
    1.383
    113
    Oh vervelend light!
    Das het verschil met hier, voel me verder prima en absoluut niet ziek.

    Ergens wel logisch allemaal he. De kleine groeit en de blaas zit in de weg!
    1 geluk: het word alleen maar erger!
     
  5. Light

    Light Fanatiek lid

    15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Als het allemaal nog erger wordt, dan worden het hele lange maanden voor mij... ;) Ik wacht nog steeds op de euforie van het tweede trimester.
     
  6. spruitjes

    spruitjes Fanatiek lid

    27 sep 2014
    2.885
    1.383
    113
    hoe gaat het met de piesdames??
    ik nog steeds heel erg! ik heb ook een staand en lopend beroep. dan kan de baarmoeder lekker de hele tijd op mn blaas drukken natuurlijk. want als ik een rustig weekend heb en relaxt veel zit enzo heb ik er niet zoveel last van.
     
  7. Liz

    Liz Fanatiek lid

    9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Hebben jullie niet gewoon een zwakke bekkenbodem? Dat kan namelijk bij een zwangerschap. En de fysio kan je daar heel goed bij helpen dmv bekkenbodem oefeningen.
     
  8. Light

    Light Fanatiek lid

    15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Ik heb/had juist te gespannen bekkenbodemspieren ;)

    Hier geen blaasontsteking meer, wel nog klachten, maar heb nu gezien dat dit komt doordat er een bepaald iemand tegenaan zit te duwen :)
     

Deel Deze Pagina