Hallo allemaal! Ik heb een prachtie zoon van 7 maand , helemaal trots op! Vanmiddag is hij even bij opa en oma geweest en ik even lekker geshopt... Voor hem, voor mij , even de stad door geraasd... Nu thuis even lekker op de bank liggen tv kijken , hij komt over een uurtje weer terug Nu vind ik het gewoon heerlijk dat ik daar even tijd voor heb, gewoon even lekker niks... Is dat raar? Voel me bijna schuldig dat ik er heerlijk vind even "zonder" hem te zijn , om het even zo gek te zeggen of hebben jullie dat ook? Jullie snappen m'n gedachte gang wel Denk ik Groetjes
Neee joh das roch heel normaal, ik heb dat ook hoor, even handen vrij even geen mama, je eigen ding doen, heerlijk! Al vond ik dat voor 1 jaar heel moeilijk hoor, dan moest ik van melzelf altijd ook mee Vanmorgen is dochterlief samen met papa naar opa en oma geweest, ik ben thuis gebleven en huisje gepoetst, vals zingend door huis, thuisgekomen broodje samen gegeten en daarna op bedje, en ging verr met huisje poetsen en opruimen echt even dingen doen die ik al tijden wilde doen (studiekamer opruimen, badkamerkastje uitmesten , slaapkamer spinrag verwijderen etc etc)
Heel normaal hoor. Ik kan echt soms genieten als hij even op zijn bedje ligt en ik eindelijk even rus heb......................
As we speak zit ik nu op de bank te genieten van de rust in huis (in mn pyama) Dochter ligt op bed en zoon is net opgehaald door oma. Hij logeert daar een nachtje Dochter gaat missch ook nog vanmiddag, we zouden uit eten gaan voor mn verjaardag vanavond maar dochter is zo verkouden en niet lekker dat we het nog even aankijken. Lekker toch? Is helemaal niet gek hoor. Je bent toch niet alleen maar "mama van" maar ook nog jezelf. Het is over het algemeen zo dat je als moeder zijnde vaak eerst aan je kinderen denkt en jezelf een plekje opzij zet. En om zo nu en dan even op te laden is toch helemaal lekker! Je zoon zal een heerlijke middag hebben bij opa en oma. Opa en oma zullen het fantastisch vinden om te pronken met hij kleinkind en jij doet even helemaal niks alleen genieten van jezelf zijn