De wakkere uurtjes doorbrengen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Caithlin79, 21 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Nu m'n meisjes ruim 3 maanden zijn zijn ze steeds langer wakker na de voedingen.
    Hartstikke gezellig natuurlijk! Maar ik vind het ook wel moeilijk hoe ik ze die wakkere tijd door moet laten brengen.
    In de wipstoel vinden ze echt super maar daar wil ik ze niet te lang in hebben, maximaal een half uur/3 kwartier ofzo.

De box vinden ze opzich wel leuk maar niet al te lang, en ze willen voornamelijk wat rechterop zitten en dan is de box ook niet geweldig natuurlijk.
    En is het ook niet wat saai voor ze? De hele tijd maar in die box liggen, of zie ik dat nou verkeerd?

Maar ja, ik kan ze ook niet de hele tijd in m'n arm hebben, dat werkt gewoon niet met 2 kindjes.

Hoe gaat dat bij jullie?

2. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    ruben kan zich echt een uur vermaken onder de babygym!
    verder vind ie de box wel leuk maar alleen als zijn mobiel aanstaat :)
    (zie je me al om de 4 min. terug lopen naar de box om 'm weer aan te draaien?! nee dus, haha)
    en als ie dan gaat piepen en zichzelf niet meer kan vermaken, dan gat ie hup, z'n bedje weer in ;)

3. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    hier is ook de babygym favoriet. Daarnaast leg ik regelmatig andere speeltjes in de box zodat er afwisseling blijft. Hier zijn speeltjes van Vtech (met licht en geluid) erg favoriet. Binnenkort zullen jouw kleintjes ook al zelf (per ongeluk) op de knopjes kunnen duwen en zie dan hun gezichtjes....leuk hoor.
    Ook in de wipper kan ik er de babygym eventueel boven zetten of zo'n speelboog.
    o ja en Nick heeft ook zo'n ouderwetse rammelaar. Vind hij ook top. Als het maar geluid maakt...

Deel Deze Pagina