Ik voel al een paar dagen, s avonds een gevoel dat er iets kijkt. Wie kent dat? Als je bijvoorbeeld naar de wc loopt. Ik ging in bed eens foto's maken, zag niks .. Tot dat ik 1 foto even in ging zoomen, omdat er ineens iets wits was te zien. Zien jullie dat ook, links van het rode gordijn? of maak ik mezelf gek haha.
Ik zie heel goed wat je bedoelt, maar wat het zou moeten zijn???? Ik denk niet dat een geest zich zo makkelijk laat fotograferen als je dat bedoelt. Maar heb daar verder weinig verstand van. (Al kan ik er wel een individu in zien, om je nog gekker te maken )
Vaak is er wel een hele logische verklaring voor een bepaalde gloed/schaduw/etc op een foto (ik kijk nogal veel ghost hunters) Wat je kan doen, als je wel in geesten gelooft, is je huis/kamer zuiveren. Dat doen wij bij verhuizen naar een nieuwe woning ook. Tenzij je er geen last van hebt verder
Het licht van buiten schijnt daar inderdaad wat beter door het gordijn. Loop jezelf niet zo gek te maken!
Dat gevoel van bekeken worden, herken ik. Spreek dat gevoel hardop uit, zeg dat je dat niet wilt of jaag de witte wolk weg. Dan is het voorbij, poef, weg. Of je het nou wel of niet gelooft Oh en ik zie ook de witte gloed, maar daar zijn 101 verklaringen voor die allemaal net zo waarschijnlijk zijn als die ene verklaring waarbij je het tegenovergestelde denkt. Dus dat zet niet veel zoden aan de dijk. Ik zou eerder oplossingsgericht werken en de witte wolk laten verdwijnen.
Ik zie ook een witte gloed, en ik krijg er de kriebels van dat mensen er iemand met een hoed in zien . Is het niet gewoon het licht van buiten?